ndrs Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hei! Har hatt et Asus GTX 770 i ca 1 år nå. Brukte PCen i går kveld, uten noen problemer, men i dag får jeg "no signal detected". Har prøvd med både DVI (som jeg bruker til vanlig) og HDMI, uten at det ble noen forskjell. Plugga HDMIen i HK, og da fikk jeg bilde på skjermen. Kan ikke se noe galt på skjermkortet, viftene spinner og LED'ene som indikerer at det får strøm lyser. Resten av specs: Asus P8Z68-V Pro/gen3 i7 2700k Corsair HX 850W Antar at det er skjermkortet, men har ikke mulighet til å teste i en annen PC.. Hva tror dere? EDIT: Prøvde å ta skjermkortet ut og sette det inn igjen. Merkelig nok fungerte det Endret 20. oktober 2014 av ndrs Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 jeg har asus gtx 770 Directcu ii oc, jeg har samme problem. det skjer ikke ofte, men jeg bare slår av bryteren på strømforsyningen. og vent 2 minutt, så slå på bryteren på strømforsyningen. da pleier det og hjelpe. jeg lurer på om det har noe med driver og gjøre. det er lengesiden sist dette skjedde meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå