Gå til innhold

[CL] Liverpool - Real Madrid


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem sine sokker har dere røyka? Liverpool spiller bra?

 

Jaja, dere ville jo ha Balotelli i sommer, det forklarer jo det hele...

Var fullt på høyde med RM før målet, etter det har det vært utklassing.

 

Hvem ville ha Balotelli? Er vel definisjonen på et panikk-kjøp, etter at vi ikke fikk tak i de andre vi ville ha

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Høres kanskje dumt ut, men er relativt fornøyd :)

Spiller vi sånn mot lag i PL og ikke mot verdens beste så er et stort steg i riktig retning :)

Tja, RM spiller ofte slik som de spiller nå. Gir mye rom til motstanderen, men de er svært effektive og svært gode på kontringer at de kanskje er meningen at motstanderen skal få slå seg litt til ro på halvdelen deres.

Lenke til kommentar

 

Hvem sine sokker har dere røyka? Liverpool spiller bra?

 

Jaja, dere ville jo ha Balotelli i sommer, det forklarer jo det hele...

Var fullt på høyde med RM før målet, etter det har det vært utklassing.

 

Hvem ville ha Balotelli? Er vel definisjonen på et panikk-kjøp, etter at vi ikke fikk tak i de andre vi ville ha

 

 

Mener å huske knipsi, knewt og Leaf og noen til var stoka på Balotelli når han var linka i august, jeg gidder ikke å bla tilbake gjennom overgangs-tråden for å se med mobilen. Gjør det sikkert etter kampen... får se...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvem sine sokker har dere røyka? Liverpool spiller bra?

 

Jaja, dere ville jo ha Balotelli i sommer, det forklarer jo det hele...

Var fullt på høyde med RM før målet, etter det har det vært utklassing.

 

Hvem ville ha Balotelli? Er vel definisjonen på et panikk-kjøp, etter at vi ikke fikk tak i de andre vi ville ha

Mener å huske knipsi, knewt og Leaf og noen til var stoka på Balotelli når han var linka i august, jeg gidder ikke å bla tilbake gjennom overgangs-tråden for å se med mobilen. Gjør det sikkert etter kampen... får se...

Jeg har fortsatt ikke gitt opp. Har fortsatt troa på at det blir bedre ved siden av Studge. Når det er sagt er jeg ikke spesielt imponert.

 

Og ja, jeg var stoka, siden vi fikk han såpass billig.

 

Han har fortsatt til gode å spille en bra kamp, og jeg er stort sett enig i kritikken mot han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...