Schweigaard Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Som forventet. Merker at Coutinho faktisk er den som holder nivået når det er så høyt som det er her. Britene (unntatt Sterling) sliter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Lallana inn for Allen... 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvem sine sokker har dere røyka? Liverpool spiller bra? Jaja, dere ville jo ha Balotelli i sommer, det forklarer jo det hele... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Hvem sine sokker har dere røyka? Liverpool spiller bra? Jaja, dere ville jo ha Balotelli i sommer, det forklarer jo det hele... Var fullt på høyde med RM før målet, etter det har det vært utklassing. Hvem ville ha Balotelli? Er vel definisjonen på et panikk-kjøp, etter at vi ikke fikk tak i de andre vi ville ha Endret 22. oktober 2014 av Schweigaard Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har vert på møte, skal blir godt å få med seg second half! Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Lallana inn for Balo, ser det ut til! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Sterling på topp nå da Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Skulle gjort som Neville (eller var det Carragher) i studio sa. Ballo har ikke noe i en slik kamp gjøre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Høres kanskje dumt ut, men er relativt fornøyd Spiller vi sånn mot lag i PL og ikke mot verdens beste så er et stort steg i riktig retning Tja, RM spiller ofte slik som de spiller nå. Gir mye rom til motstanderen, men de er svært effektive og svært gode på kontringer at de kanskje er meningen at motstanderen skal få slå seg litt til ro på halvdelen deres. Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 For en dott!https://vine.co/v/OhW90rBz5l7 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvis du bytter drakt med Pepe, da er det noe galt et sted. Makan til rasshøl! 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvem sine sokker har dere røyka? Liverpool spiller bra? Jaja, dere ville jo ha Balotelli i sommer, det forklarer jo det hele... Var fullt på høyde med RM før målet, etter det har det vært utklassing. Hvem ville ha Balotelli? Er vel definisjonen på et panikk-kjøp, etter at vi ikke fikk tak i de andre vi ville ha Mener å huske knipsi, knewt og Leaf og noen til var stoka på Balotelli når han var linka i august, jeg gidder ikke å bla tilbake gjennom overgangs-tråden for å se med mobilen. Gjør det sikkert etter kampen... får se... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Synes de er perfekt for hverandre jeg. Like store klovner begge 2 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Synes de er perfekt for hverandre jeg. Like store klovner begge 2 Uenig. Balotelli er en klovn, og Pepe er en usmakelig idiot. 2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når en spiller på Liverpool for en gang skyld har mulighet til å legge inn fra siden, leker de få andre spillerene gjemsel inne i feltet... Huff og huff!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvem sine sokker har dere røyka? Liverpool spiller bra? Jaja, dere ville jo ha Balotelli i sommer, det forklarer jo det hele... Var fullt på høyde med RM før målet, etter det har det vært utklassing. Hvem ville ha Balotelli? Er vel definisjonen på et panikk-kjøp, etter at vi ikke fikk tak i de andre vi ville ha Mener å huske knipsi, knewt og Leaf og noen til var stoka på Balotelli når han var linka i august, jeg gidder ikke å bla tilbake gjennom overgangs-tråden for å se med mobilen. Gjør det sikkert etter kampen... får se... Jeg har fortsatt ikke gitt opp. Har fortsatt troa på at det blir bedre ved siden av Studge. Når det er sagt er jeg ikke spesielt imponert. Og ja, jeg var stoka, siden vi fikk han såpass billig. Han har fortsatt til gode å spille en bra kamp, og jeg er stort sett enig i kritikken mot han. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Akkurat som i fifa "he took it for granted..." Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Can og Lazar inn for Henderson og Coutinho. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 https://www.facebook.com/video.php?v=839880176043412 Simply Balotelli. Først et herlig nedtak og så en ræva pasning/dårlig kommunikasjon. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Can og Lazar inn for Henderson og Coutinho. Jeg regner med RRod har innsett denne kampen er kjørt og vil spare Hendo og Cou til Hull-kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå