Gå til innhold

[CL] Liverpool - Real Madrid


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allerede nervøs

Du er ikke alene.

Liker ikke forsvarsspillet til Liverpool for tiden, spesielt innlegg fra sidene. Når da det er Ronaldo, Benzema og Rodriguez som renner rundt der inne i tillegg til en del andre storkanoner, så er nivået noe annet enn QPR kan vise til. Og det såg vi jo hvordan gikk igår...

Men det er en dag i morgen også, de ordner nok opp i forsvaret da...

Lenke til kommentar

 

Typisk at et lag presterer når ingen har tro på dem. Så med mindre Rodgers ikke lærte noen ting i fra kampen mot Chelsea, tror jeg de greier minst et uavgjort.

Ingen hadde troen på Liverpool da vi tapte mot Chelsea i slutten av forrige sesong? Eller hvor var sammenligningen?
Ikke sånn. Det er ikke alltid man burde gå ut i full offensiv. Noe jeg tror dere ikke burde gjøre på onsdag.
Lenke til kommentar

Typisk at et lag presterer når ingen har tro på dem. Så med mindre Rodgers ikke lærte noen ting i fra kampen mot Chelsea, tror jeg de greier minst et uavgjort.

 

BR er tydeligsvis ikke veldig god på defensiv organisering. Det er så mange spillere som gjør feil at taktikk og organisering må ta en del av skylda for tvilsomt forsvarsspill. Og det merkes utrolig godt at spilleren fremst er mye mer statisk enn både Suarez og Sturridge i fjor.

Lenke til kommentar

Troppen til Real som reiste til Liverpool:

 

 

 

Casillas, K. Navas, Pacheco, Varane, Pepe, Marcelo, Carvajal, Arbeloa, Nacho, Khedira, Kroos, James, Modric, Isco, Illarra, Medran, M. Llorente, C. Ronaldo, Benzema, Chicharito.

 

Ingen Bale eller Ramos.

 

 

 

Carragher synes også at Balotelli ikke skal spille i morgen:

https://www.youtube.com/watch?v=_KToGNjkbAU

Endret av Nettels
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig med Carragher, Balotelli bør ikke spille denne kampen.

 

"- Jeg har fulgt med Liverpool siden 1984, etter at jeg spilte mot dem med Roma i europacupfinalen og tapte på straffespark-konkurranse. Liverpool har alltid vært en klubb som har underholdt meg. «You'll Never Walk Alone» er en utrolig sang. Ingen synger den hymnen som Liverpool-fans. Foran kampen i morgen vil jeg gå ut på banen, fordi jeg ønsker å høre fansen synge «You'll Never Walk Alone». Jeg er veldig spent på det. Noen ganger hører jeg på sangen til Liverpool-supporterne på internett, og spiller også opptakene for mine venner. Det er helt unikt. Seriøst, sier Ancelotti til AS, som også skryter av Liverpool-supporterne for at de sang «You'll Never Walk Alone» i pausen da Liverpool til slutt beseiret hans AC Milan i Champions League-finalen i Istanbul."

 

Class act, Ancelotti ;)

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...