J. Skaug Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Datidens Ipad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Wow!!! For et praktbilde! Farger - lys -skarphet - komp... og ikke minst : historie! Tar av meg hatten for denne flotte kreasjonen, Jørgen!! Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Flott rekonstruksjon av datidens i-Pad! ;o) jeg er faktisk så gammel at jeg husker skifertavle og griffel, som vi hadde i 1. klassen på folkeskolen. Dette var i 1954 og man måtte passe godt på tavlen, den hadde lett for å sprekke hvis den ble utsatt for fall eller harde slag. I kanten på tavla var det 2 snorer med en liten svamp i den ene enden og en liten tørkeklut i den andre for å vaske vekk griffelstøv. Meget bra bilde, også teknisk! Mvh, Walter 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Et nydelig fortellende bilde fra en svunnen tid Lenke til kommentar
J. Skaug Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Takk for kommentarene. Dette er to herlige gutter som lever seg inn i fortidens skolehjelpemiddel, og som kan bruke griffelen på steintavla. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei. Fin rekonstruksjon fra "gamle" dager. Godt teknisk og fine uttrykk på guttene. Arvid. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Fint /morosamt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg