bo1e Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Når jeg prøver å spille av spillelistene jeg har offline i wimp, så mangler ca. 9 av 10 låter. Når jeg treffer låtene som mangler så stanser hele avspillingen. Hvorfor er det sånn? Jeg har prøvd å installere wimp på nytt, og å laste ned spillelistene på nytt. Problemet vedvarer. Det ser for meg ut som alt blir lastet ned, men det er kun de færreste låtene som lar seg spille av. Oppdatert Wimp på en Note (1. gen). Prøvd både på internt minne og på eksternt minnekort. Endret 20. oktober 2014 av bo1e Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 PÅ meg virker det som det kan være noe problemer med nedlastingen av sangene. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Det som er ekstra rart er at hva som lar seg spille av og ikke, ser ut til å være skilt på artist. Det ser ut til å være et mønster. Noen artister lar seg spille av, andre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå