privatiseten Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Heisann alle på forumet. Jeg har i grunn og bunn 2 tema jeg vil ta opp1. Ta privatist eksamen i brønnteknikk2. Ta kurs i brønnteknikkNo hva er det som er best mulighet for og få jobb/læring somOm du tar privatist eksamen og leser opp selv hvor store er kjangsene for jobb. Vil arbeidsgiveren se positivt på en privatist?Hvordan ser arbeidsgiveren på kurs? tar du BRT eksamene på kursene?takker for alle svar mvh privatisten Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Heisann alle på forumet. Jeg har i grunn og bunn 2 tema jeg vil ta opp 1. Ta privatist eksamen i brønnteknikk 2. Ta kurs i brønnteknikk No hva er det som er best mulighet for og få jobb/læring som Om du tar privatist eksamen og leser opp selv hvor store er kjangsene for jobb. Vil arbeidsgiveren se positivt på en privatist? Hvordan ser arbeidsgiveren på kurs? tar du BRT eksamene på kursene? takker for alle svar mvh privatisten Jeg aner ikke men kan ikke se hvorfor de skal foretrekke en som har gått kurs kontra en som har tatt det som privatist? I tillegg kan de vell ikke sjekke det da de som tar kurset også er privatister(her kan jeg ta feil, men ganske sikker på at de ikke kjører "egne" eksamener). Forøvrig ville jeg brukt tiden min på noe annet, du har sikkert fått med deg at det ikke er kjempe gode tider i den bransjen om dagen. Men det er bare meg Jeg ville iallefall aldri lagt ut en "formue" på ett kurs nå. 1 Lenke til kommentar
PetterK445 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei. Jobber offshore selv og tror det er å anbefale å ta de kursene som er nødvendig. Relevant erfaring hjelper på :-) Lenke til kommentar
privatiseten Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Hei. Jobber offshore selv og tror det er å anbefale å ta de kursene som er nødvendig. Relevant erfaring hjelper på :-) Hei takker for kjapt svar =) Jeg vil ta BRT eksamene som er de samme eksamene som vg2 brønnteknikk tar. utover det vil jeg sjøl ta di nødvendige kursene så at jeg er "good to go" og bli ansatt =) hvordan er det no i offshore ? Lenke til kommentar
PetterK445 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja, det er en god ide. Å jobbe offshore er virkelig noe jeg trives med, alt er lagt til rette for en god og effektiv arbeidsdag. Utrolig godt arbeidsmiljø er det og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå