karoald Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 God skarphet i fint lys henter ut farger og detaljer. Innrammingen av bakgrunnen har naturen selv tatt seg av. Hvorvidt et nakent tre som stikker opp omtrent i bildets senter skulle vært klonet vekk da det kan virke noe forstyrrende overlater jeg til øynene som ser. nevner også at det nok krever litt kunnskaper og ferdigheter for å få det pent så ikke sikker på at jeg ville gått løs på oppgaven. Utsnitt og komposisjon skaper likevel god dybdefølelse i bildet. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Skønne farver men synes det er en lille smule for mørkt..men smukt sted vh susss Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Gir god fornemmelse av høst det her Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Tusen takk alle---eg leser komentarene deres og legger dei i minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg