Caliber Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei, har grublet over dette lenge og lurer på om noen har har en løsning på problemet. Jeg har i alle år vært en ivrig tilhenger av MD. Gjennom årene har jeg tatt opp mer enn 300 md'er, men så kommer problemet: Har tenkt å gå over til en ipod i stedet, hvordan er det da mulig å åf musikken på MD'ene over på pc'en i mp3-format? - Cal Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er gangske sikker på at du må ta opp via lydkortet. Du kan bruke en digital inngang, så lydkvaliteten blir grei. Men det tar tid ja... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Akkurat dette jeg ville unngå, og fryktet... :s Ved du om trackmarks'ene som skiller sangene fra hverandre vil forsvinne? Men takk for hjelpen.. - Cal Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det vil de nok hvis du bruker denne metoden. Hvis du har opphold mellom sangene burde det være mulig å få tak i programvare som splitter opp et opptak i flere filer automatisk. Jeg har ingen forslag, sikkert andre som vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå