AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har holdt på med en en stund nå, vi har ikke snakket om hva vi er. Men jeg vil egentlig at vi skal bli sammen, for i praksis er vi som et par, men jeg tør ikke ta opp temaet i frykt for et svar jeg ikke liker. Får ofte mms'er og slikt med fine setninger som forteller at jeg betyr mye for ham osv. Og i dag fikk jeg et bilde hvor han siterte sangen hvor det sto "If I told you the right words at the right time, you'd be mine?" Ville han egentlig gjort det om han ikke ønsket noe mer enn ren pleasure? Anonymous poster hash: 08f4f...2bc Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Han hadde garantert ikke gjort dette om han ikke ønsket at det skulle bli noe mer. Kjør på og spør ham rett ut hva han ønsker rett og slett eller si hva du ønsker. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Kjør på. Hvis han ikke vil så er det fordi du ikke er bra nok, og at du bare duger som kjæledegge/noe å pule på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå