DilliMusic Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hei! Spiller en del destiny, men har ikke fått kjørt noe raid. Trenger noen som vil bli med på vog på normal i første omgang. Har for lite venner pålogget samtidig til å få til noe. Så hvis du vil raide framover med meg kan du adde meg: DNDilli. Liker samarbeid. Er du kjenert på mikken burde du la være. Vil ha snakk og samarbeid og ikke noen under 20 år. EDIT Endret 20. oktober 2014 av DilliMusic Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Syns du stiller altfor mye krav mtp at du selv aldri har gjort ett raid. 4 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Hva har det med saken å gjøre? Liker å spille med folk som snakker å har det morro men samtidig samarbeider osv. Kan man ikke samarbeide pga at jeg ikke har tatt raid??? Kan litt (sett live stream) men har ikke fått med alt eller gjort det selv. Har spillt mye nightfall osv. Det er mer morro å spille med folk som snakker og er med enn å spørre. Uansett. Er jeg en noen kunne tenke seg å raide med så add meg. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Vil jo også raide mye framover så vil ha guardian friends Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Viss du bruker Destiny forumet tar det cirka 2 min og få seg raid. Da må du snakke engelsk da Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Kjørte et raid med engelske folk. Tok det på 4 timer. Vil helst ta det med norsk talende personer. Så hvos noen fortsatt vil så add meg. Glem krava:p Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Tok det på mindre enn 1 time denne uka med randoms fra forumet Vi wipa kun 1 gang, kan være heldig der og.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Ikke dårlig det. Var flere som ikke hadde raidet før. Trenger å gå igjennom det flere ganger så jeg lærer meg alt man må kunne. Hvor man burde stå og fordeling av oppgaver. Går nok fortere når jeg har fått kjørt det et par ganger til. Add meg. Blir alltid med på raid. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Adder deg etter jobb i dag, vi skal kjøre gjennom det på normal i morgen hvis du er keen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå