Ovidia2 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Alone Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Flott "tenkebilde". God komp og god lysetning i forhold til utrykket i bildet. ISO støyen kler bildet etter min mening, og s/hv synes jeg er riktig valg på dette. Flottings:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Flott bilde med fin komposisjon som trekker oppmerksomheten innover i bildet . Venter hun på noen? der hun ser innover? Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg nok kanskje ha tippa ensom knarker. Men antar nok at også dette er en modell plassert godt planlagt på riktig plass i flata der lys og skygger har stor betydning i dette noe grovstrukturerte bildet. Signaturen også denne gang godt kamuflert i bildet. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Delikat utført Tove - bra formidling og komponert på en utmerket måte. Roar nevner signaturen - du er nøye på dette med å la den fremstå diskret på en måte som ikke skjemmer bildet - bra! mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg