danilovic Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Så denne holder til min 250w PSU? Hva om jeg oppgraderer til en 340w? Kan strømmen bråke noe, eller rettere sagt; er det noe annet enn vifta som kan bråke? Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 23:32, sosohal skrev:Så denne holder til min 250w PSU? Hva om jeg oppgraderer til en 340w?Kan strømmen bråke noe, eller rettere sagt; er det noe annet enn vifta som kan bråke? Burde holde i massevis til din 250W. Jeg bruker min på en Chieftec 340W. Det er kun viftestøy som generes fra strømforsyningen, som er hørbart. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Som sagt bruker jeg ikke vifte i psu og har den eksternt montert. PSU'en lager en strømlyd (kan beskrives som: bzzzzz-lyd) og dette er irriterende. Dette hørte jeg ikke med 25dB vifter men hører det nå som jeg kun har en 15-19dB vifte (og det er på cpu). Er jo ikke no annet å gjøre enn å putte på litt lydisoleringsmatte og håpe det hjelper en del. Har ikke problemer med varme i psu, så det vil ikke gjøre at den overheater med det første.... _________________ || Shahin aka. stratcast || XP1800@XP2000+ speed (1702Mhz) 2 x WD 80GB, Midiman Delta 1010 Studio lydkort, Asus A7V266-E, Acer Travelmate 527 850Mhz Laptop og masse annet skrot. [ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-02-22 00:05 ] Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 ...Vel det er dette som har irritert meg i lengere tid, når jeg har maskinen min på i kontoret, så kan jeg høre dne i stua (vegg i vegg), hadde vært himla greit å fått vekk den gruuuusome vifte støyen... Til Netconnection (glemt navnet ditt :smile: Hvordan er det å koble isammen en NoiseKiller og en Papst vift`? Selv om den er såpass lydløs, jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt det helt lydløst :smile: BTW: hvis du kan sende det så billig til meg så blir jeg veldig glad :smile: Frankey Kr.sand Jeg er gift, men hvordan kan jeg oppgradere til unger? Lenke til kommentar
strafix Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg har koblet min papst vifte på 7 volt... men har montert strømforsyninga inni kabinettet uten "hoveddekselet". Blir ikke varmt.. men har i tillegg to andre gamle 80mm vifter som trekker luft ut av kabinettet i toppen.. de kjører på 5 volt.. bråker ikke en dr...!! =) Lenke til kommentar
house Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 21:13, venomzorg skrev:er psu det samma som gpu`? dvs prosessoren på skjermkortet?! Power Supply Unit der har du det du lette etter =) hehe Housey Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 00:05, frank_jarle skrev:...Vel det er dette som har irritert meg i lengere tid, når jeg har maskinen min på i kontoret, så kan jeg høre dne i stua (vegg i vegg), hadde vært himla greit å fått vekk den gruuuusome vifte støyen...Til Netconnection (glemt navnet ditt :smile:Hvordan er det å koble isammen en NoiseKiller og en Papst vift`? Selv om den er såpass lydløs, jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt det helt lydløst :smile:BTW: hvis du kan sende det så billig til meg så blir jeg veldig glad :smile:FrankeyKr.sandJeg er gift, men hvordan kan jeg oppgradere til unger? Det går fint å koble til en Noisekiller til Papst viften, men du får svært liten effekt ved lave temperaturer, slik at den kommer nok til å gå på fullt allikevel ettersom den ikke kommer til å kjøle noe særlig på lavere hastighet. Send meg en mail på [email protected] dersom du vil at jeg skal sende deg en vifte. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Skal vifte være på 80×80? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 hvis folk er så redde for å få støt hvis de tuller inne i psu'en, hvorfor ikke bruke vaskehansker :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Viftea skal vaere 80 x 80 x 25mm. MEST sannsynlig. Var ikke saa dumt tenkt med vanskehansker forresten. Men er heller ikke saa rart at folk er litt redde for aa faa st0t fra PSU. Mener aa vite at det kan vaere d0delig. Fordi det er relativt store kondensatorer der. Utlader de seg paa deg tror jeg du MERKER det. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Er det stor sjanse forå dø da? Eller er det sånn at du må ha spist en jernstang og dusja etterpå uten å tørke deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå