KatrinaS Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 hei. Hoftebeinene mine kjennes veldig harde ut utenfra og er veldig synlige. De er heller ikke behagelige og kommer ofte i veien.. Er ikke akkurat så tynn heller, så har ikke noe med det å gjøre. Er dette normalt? Har ikke sett/kjent dette på noen andre. Lenke til kommentar
perlevenn Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) heisann! er du gammel:) hoftebein er harde, fordi det er "bein" . det som stikker ut kalles for Trochanter major på latin, man gjør ingenting med det i klinikken. dette er som du sier litt utstikkende hos tynne jenter, men også i ungdomsalder. du treng egentlig ikke å bekymre deg! mvh:) Endret 19. oktober 2014 av perlevenn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 heisann! er du gammel:) hoftebein er harde, fordi det er "bein" . det som stikker ut kalles for Trochanter major på latin, man gjør ingenting med det i klinikken. dette er som du sier litt utstikkende hos tynne jenter, men også i ungdomsalder. du treng egentlig ikke å bekymre deg! mvh:) Er 17 år og gutt Aldri tenkt over det før kjæresten begynte å legge merke til det for leenge siden. Lenke til kommentar
perlevenn Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 ja men da skal ikke bekymre deg for deg! det er sånn i ungdomstiden. når man med tiden blir mer muskulin og får mer kjøtt på beina, forvinner dem igjen! Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har samme "problem". Da jeg var på din alder kunne jeg se kulene på hver side når jeg hadde trange bukser på. Det er jo ikke noe muskler på utsiden av Trochanter major, så det vil alltid være hardt der så lenge du ikke blir feit eller får ridebukselår. Men det at de stikker ut vi forsvinne med mer muskler på lårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå