€uropa Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er jente, og har lyst til å ta noens jomfrudom! Anonymous poster hash: f68e0...248 Oppsøk Staketten. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) 1. Du kan ta det helt med ro 2. Sosialiser! Eneste måten for å få mus på er å gjøre noe med det. Du må sette opp ei skikkelig musefelle. Gå en tur på byen, meld deg inn i noe med sport, finn på mer med venninner så treffer du venninner til venninna di osv osv 1.Sannsynligvis 2.Er ikke bare å gå en tur på byen, må faktisk snakke med damene og legge an på dem og er ikke alle som har venninner. No shit. Men en annen ting som hjelper er å ha en kompis gjeng i nærheten. Selvtillitsboost. Endret 29. oktober 2014 av James Bond Lenke til kommentar
Hiooku Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg er jente, og har lyst til å ta noens jomfrudom! Anonymous poster hash: f68e0...248 Jeg melder meg. Send PM. Hilsen deprimert og innesluttet (21) Endret 29. oktober 2014 av Hiooku Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er jente, og har lyst til å ta noens jomfrudom! Anonymous poster hash: f68e0...248 Oppsøk Staketten. Er han fremdeles urørt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er nesten 20 (19 akkurat nå) og er jomfru og det begynner å bli flaut azz. Har merket at jenter har likt meg før,for eksempel på folkehøgskolen jeg gikk på,men greia er at jeg ikke var interessert i dem. Er ikke så interessert i å gjøre det med drita damer på fest. Spørsmål 1: Er det normalt å være jomfru i denne alder? Spørsmål 2: Hvor er det mann kan komme i kontakt med kvinner om man ikke har et stort sosialt nettverk og om man ikke går på skolen lenger? Takker for svar på for hånd Anonymous poster hash: 3cf7f...6c6 Mann her. Mistet jomfrudommen i en alder av 26 med min nåvernede kjæreste. Så jeg synes ikke du skall være flau over det Din tid vill komme, ikke stress med det. Jeg må si at jeg var svært sjenert, kunne ikke prate med jenter/damer. Men så prøvde jeg sukker.no , og etter noen treff fant jeg ut at jenter ikke er så skumle XD Anonymous poster hash: 15593...9e0 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det valgene vi tar, er en del av hvem vi er. Når vi tar valg, får vi erfaringer, og lærer noe nytt av konsekvensene. Det er det samme med sex. Første gang er spennende. Andre gang er spennende. Andre dame er spennende, og tredje, dame, fjerde, femte... Vi innser at det ikke er så veldig viktig å ha sex, men det er ganske trivelig. Fysisk velbehag er en ting. Det andre er at man finner ut at noen andre liker en ganske ok. Eller har lyst på sex. Litt nærhet er uansett ikke å forakte. Men du går ikke glipp av noe gigantisk, det er ikke en revolusjon i livet. Det er en ny ting, og det er en del av livet for de aller fleste. Å ha debutert tidlig, middels, eller sent er ikke så viktig. Det skjer når det skjer. Folk er forskjellige, og man gjør det som passer for en selv. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 1. Du kan ta det helt med ro 2. Sosialiser! Eneste måten for å få mus på er å gjøre noe med det. Du må sette opp ei skikkelig musefelle. Gå en tur på byen, meld deg inn i noe med sport, finn på mer med venninner så treffer du venninner til venninna di osv osv 1.Sannsynligvis 2.Er ikke bare å gå en tur på byen, må faktisk snakke med damene og legge an på dem og er ikke alle som har venninner. No shit. Men en annen ting som hjelper er å ha en kompis gjeng i nærheten. Selvtillitsboost. Hvis personen er jævlig sjenert gjør ikke det det nødvendigvis lettere. Ta en dram også eller en øl, det hjelper på de sosiale ferdighetene og gjør ting mye morsommere også. Som jeg alltid sier"Alt blir mye morsommere med en dram". Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 1. Du kan ta det helt med ro 2. Sosialiser! Eneste måten for å få mus på er å gjøre noe med det. Du må sette opp ei skikkelig musefelle. Gå en tur på byen, meld deg inn i noe med sport, finn på mer med venninner så treffer du venninner til venninna di osv osv 1.Sannsynligvis 2.Er ikke bare å gå en tur på byen, må faktisk snakke med damene og legge an på dem og er ikke alle som har venninner. No shit. Men en annen ting som hjelper er å ha en kompis gjeng i nærheten. Selvtillitsboost. Hvis personen er jævlig sjenert gjør ikke det det nødvendigvis lettere. Ta en dram også eller en øl, det hjelper på de sosiale ferdighetene og gjør ting mye morsommere også. Som jeg alltid sier"Alt blir mye morsommere med en dram". Det er bedre med en dram i timen, enn en time i Drammen Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 1. Du kan ta det helt med ro 2. Sosialiser! Eneste måten for å få mus på er å gjøre noe med det. Du må sette opp ei skikkelig musefelle. Gå en tur på byen, meld deg inn i noe med sport, finn på mer med venninner så treffer du venninner til venninna di osv osv 1.Sannsynligvis 2.Er ikke bare å gå en tur på byen, må faktisk snakke med damene og legge an på dem og er ikke alle som har venninner. No shit. Men en annen ting som hjelper er å ha en kompis gjeng i nærheten. Selvtillitsboost. Hvis personen er jævlig sjenert gjør ikke det det nødvendigvis lettere. Ta en dram også eller en øl, det hjelper på de sosiale ferdighetene og gjør ting mye morsommere også. Som jeg alltid sier"Alt blir mye morsommere med en dram". Det er bedre med en dram i timen, enn en time i Drammen Jeg er ikke så kjent i drammen, men hører alle si det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 Om man ikke har stor omgangskrets,hvor kan man møte kvinner om man ikke lenger går på skole? Anonymous poster hash: 3cf7f...6c6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er jente, og har lyst til å ta noens jomfrudom! Anonymous poster hash: f68e0...248 Oppsøk Staketten. hahha lenge siden jeg har sett han men til trådstarter: Jeg tror det er vanligere enn du tror blant menn. Det er kanskje litt tabu å snakke om, men ingenting du trenger å stresse med. Har du noen venner kan du jo prøve å bli kjent med deres venner, og på den måten skaffe deg et sosialt nettverk. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 jeg begynte å rote ordentlig med dame-ting, dvs første dame, først da jeg var 23.... Og jeg hadde ikke noen desperate tanker før det heller faktisk. Var bare at jeg utvikla meg seint ift damer. Jeg har bare ligget med noen få etter det, og fått ett barn, og er singel igjen... Så det fine med at du holder deg unna damer er at du ikke risikerer å må betale "fitte-skatt" de neste 18 åra da... Synes synd på gutter som er flaue over det på en sånn måte at de lager tråd på nettet Det ordner seg TS... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Forstår ikke hva som er flaut over det. Det betyr nok at du faktisk er mye mer ansvarlig enn dem som faktisk har gjort det. Kanskje du tenker deg at du faktisk skal være i et "skikkelig" forhold før du gjør slikt? I så fall er det ikke dumt. Selv har jeg heller ikke hatt sex, men jeg forstår ikke problematikken, vent til en finner den rette. Endret 5. november 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå