Patrick123 Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg har en karriere med United hvor jeg fokuserer på å få opp så mange akademispillere som mulig, fortrinnsvis fra Storbritannia. Det er litt for lett da jeg spiller på profesjonell, men jeg er mest interessert i å teste utviklingssystemet og å se hvordan ligaen ser ut i kanskje 2025. I en annen forsøker jeg å få Carlisle opp til Premier League, men det er på verdensklasse. Jeg velger alltid "Lett" på økonomien som en liten protest mot FIFAs utrolig dårlige økonomisystem. Jeg blir å velge en vanskeligere setting den dagen EA inkluderer ordentlig lønnsutgifter, kampdagsinntekter-/utgifter og sponsorinntekter. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Oi.. Så flink er ikke jeg :o Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Szczesny har bestemt seg for at han ikke vil spille for klubben lenger.. Uansett hvilken kontrakt jeg gir han. De spillerne jeg ikke liker maser om spilletid, mens de jeg liker alltid vil forlate. Hvorfor er det slik, og hvordan kan jeg beholde de? Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Det er typisk at de beste spillerne du har, plutselig bestemmer seg for at de vil forlate klubben. Det er vel egentlig ikke noe du kan gjøre for å forhindre dette. Men det jeg bruker å gjøre er at jeg alltid har 2 saver, slik at jeg kan save rett før overgangsvinduet åpner. Hvis spilleren bestemmer seg for at han vil forlate, så kan jeg bare gå tilbake til saven rett før overgangsvinduet og begynne på nytt. Da bruker han som regel å bli værende i klubben.Det er ett slit å må gjøre alt på nytt, men du beholder i hvert fall kanskje din beste spiller Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Det var lurt! Mistet selv 90 rated Raphael Varane til Liverpool, fordi han fikk hjemlengsel... Sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Noen andre her som jukser av og til? Altså, stiller på "Amateur" på vanskelighetsgrad i kamper dere virkelig ikke orker å tape/absolutt trenger å vinne? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg ser ikke helt poenget med verken å gjøre det eller å gjøre som Jonasab (å ha to saver). Forsvinner ikke litt av poenget med å spille karriere da? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg ser ikke helt poenget med verken å gjøre det eller å gjøre som Jonasab (å ha to saver). Forsvinner ikke litt av poenget med å spille karriere da? Joda, kanskje. Men poenget med spill er jo å ha det gøy, så hva enn underholder deg... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Noen andre her som jukser av og til? Altså, stiller på "Amateur" på vanskelighetsgrad i kamper dere virkelig ikke orker å tape/absolutt trenger å vinne? Nei, men jeg pleier av og til å lagre rett før en kamp, trykke simuler, og så gå ut av karrieremodus uten å lagre og gå inn på nytt og gjenta helt til jeg får en seier. Det skjer som regel med FA- og ligacup-kamper, samt noen gruppespillkamper i CL. Orker ikke å tvinge meg selv igjennom en 8-delsfinale mot Rotherham United i ligacupen. Spiller alle PL-kamper da, det er det som er gøy! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Noen andre her som jukser av og til? Altså, stiller på "Amateur" på vanskelighetsgrad i kamper dere virkelig ikke orker å tape/absolutt trenger å vinne? Nei, men jeg pleier av og til å lagre rett før en kamp, trykke simuler, og så gå ut av karrieremodus uten å lagre og gå inn på nytt og gjenta helt til jeg får en seier. Det skjer som regel med FA- og ligacup-kamper, samt noen gruppespillkamper i CL. Orker ikke å tvinge meg selv igjennom en 8-delsfinale mot Rotherham United i ligacupen. Spiller alle PL-kamper da, det er det som er gøy! Går fortere å sette på "Nybegynner" med 2-minutts omganger Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Eller bare skru opp skuddhastigheten og skuddpresisjon til fullt, så kan du score fra 50 meter. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg har ikke gjort det, men et par ganger har jeg spilt en kamp om igjen. Det var fordi et ungt talent fra akademiet som akkurat hadde begynt å utvikle seg ble skadet i 3-4 måneder. Det var nok med en Per Ciljan Skjelbred. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 VM 2018 er over! Jeg fikk jobben med å trene Norge etter at de var gått videre fra sin kvalikgruppe. For litt forandring spilte jeg kampene på verdensklasse og det gikk over all forventning. Tyskland-kampen var det anti-fotball til tusen med bussen parkert og 4 skadde spillere Gruppespill: Gruppe A: 1. Spania 2. Russland 3. Uruguay 4. Finland Gruppe B: 1. Mexico 2. Portgual 3. Ecuador 4. Østerrike Gruppe C: 1. Italia 2. Slovenia 3. Sør-Korea 4. Chile Gruppe D: 1. Argentina 2. Sveits 3. New Zealand 4. Skottland Gruppe E 1. Frankrike 2. Kamerun 3. Irland 4. Ungarn Gruppe F: 1. Tyskland 2. Wales 3. Sør-Afrika 4. USA Gruppe G: 1. England 2. Polen 3. Australia 4. Egypt Gruppe H: 1. Norge 2. Elfenbenkysten 3. Nederland 4. Slovakia Sluttspill: 8. delsfinale: Spania 2-1 Portugal Italia 2-0 Sveits Frankrike 2-0 Wales England 1-0 Elfenbenkysten Mexico 2-1 Russland Argentina 4-0 Slovenia Tyskland 4-0 Kamerun Norge 4-1 Polen Kvartfinale: Frankrike 1-0 England Spania 1-2 Italia Mexico 2-3 Argentina (e.e.o) Tyskland 1-1Norge (5-3 str) Semifinale: Italia 1-2 Frankrike Argentina 1-0 Tyskland Bronsefinale: Italia 1-0 Tyskland Finale: Frankrike 3-1 Argentina Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 Overgangsvinduet sommeren 2018 er over. Det var ingen særlig store overganger bortsett fra Matthias Ginter til Arsenal og Reyes til Liverpool. Matthias Ginter - Dortmund->Arsenal 23.5mill Connor Wickham - Sunderland->Napoli 11mill van Anholt - Sunderland-> St. Etienne 4.2mill Santi Cazorla - Arsenal->Real Madrid 13.5mill Thomas Kraft - >Herta BSC-> West Brom 10mill Diego Reyes - FC Porto-> Liverpool 21.5mill Ryan Shawcross - Stoke-> West Ham 8mill Fernandes - Everton->Wolfsburg 13mill Mine overganger: Connor Lee - Swansea (Lån) Javi Chavez - Aston Villa (Lån) Mats Møller Dæhli - Ipswich (Lån) Michael Carrick - Reading (Lån) (legger opp etter sesongen) Chris Garrat - Aston Villa (Lån) Jabo Barnett - Motherwell (Lån) Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hull City og Everton rykte ned, som er rart, siden Hull var på 4.plass forrige sesong, og Everton har vert blandt top 10 i flere sesonger.Her er mitt lag. Urealistisk, og kanskje litt upopulært, men jeg liker det! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Starta på nytt her om dagen, og kjøpe Lacazette som spiss. Han er nå 91-rated. Beast! Edit: Har akkurat starta på mitt fjerde år, altså høsten 2018 Piszcz.. har for resten blitt 32 år, og 89 rated... Og Jessy Moulin. En 29 år gammel fransk keeper. 63rated bronsespiller. Hva i alle dager feiler dette spillet? Endret 30. mars 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 "Starta på nytt her om dagen (...) starta på mitt fjerde år". Spiller du 24/7? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Begynte på mitt fjerde år nå mente jeg... Jeg har simulert en del cupkamper, så det tar ikke så sykt lang tid da... Spiller 4min half time. Neida, men det går veldig opp og ned, når jeg først spiller, så spiller jeg... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Jeg begynte en ny spillerkarriere som spiss i Tippeligaen, men ser at målgivende pasninger ikke kommer opp på statistikken din selv om de blir registrert som bradger. Stryk det, etter at jeg gikk opp på legendarisk har den plutselig begynt å registrere dem. Det endrer likevel ikke det faktum at spillet har snytt meg for tre målgivende pasninger... Jeg prøver meg på legendarisk fordi jeg vil ha en mer realistisk progresjon i spiller-karrieren. Det er for lett å gå fra en helt grei sesong i YTippeligaen og rett til et middel PL-lag. Jeg håper på å få en greit debutkarriere i Tippeligaen (+/- 8-10 mål), kanskje få et tilbud fra en klubb i Belgia, Sveits, Nederland eller kanskje en middels/dårlig tysk klubb. Kanskje jeg går til en av de ligaene, spiller dårlig fordi spilleren min ikke er på riktig nivå, blir lånt ut (kanskje tilbake til Norge), kommer tilbake sesongen etter låneoppholdet og gjør en bedre figur, og kanskje jeg da havner i en middels PL-klubb (Stoke, Newcastle, etc.). Rett og slett en mer realistisk karriere. Problemet er at jeg begynte på verdensklasse og står derfor med 10 mål på 12 kamper. Endret 31. mars 2015 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Har begynt en ny managerkarriere med VIF (sjonglerer 4-5 karrierer for ikke å bli lei) og skal ha dette som en nomadekarriere hvor jeg hopper rundt titt og ofte. Dette er troppen per 17.08; -------------------Brown----------------------- Lindkvist--------Zahid-------Fredheim Holm -----------Stengel---Grindheim------------------ Kristiansen---Wæhler---Nation---Gunnarson Innbyttere: - (S) Gergely Rudolf (Hentet gratis) - (SM) Tim Mothafuckin' Cahill(!!!) (Hentet gratis) - (HM) Alexander Mathisen - (SM) Valon Berisha (på lån) - (MS) Simon Larsen Reserver: - Calvo - Berre - Nije - Muri - Heltne Nilsen - Näsberg - Bjørsvik - Hirschfeld Endret 14. april 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå