Gå til innhold

FIFA 15 - Karrieretråden

Anbefalte innlegg

Jeg har en karriere med United hvor jeg fokuserer på å få opp så mange akademispillere som mulig, fortrinnsvis fra Storbritannia. Det er litt for lett da jeg spiller på profesjonell, men jeg er mest interessert i å teste utviklingssystemet og å se hvordan ligaen ser ut i kanskje 2025. I en annen forsøker jeg å få Carlisle opp til Premier League, men det er på verdensklasse.

Jeg velger alltid "Lett" på økonomien som en liten protest mot FIFAs utrolig dårlige økonomisystem. Jeg blir å velge en vanskeligere setting den dagen EA inkluderer ordentlig lønnsutgifter, kampdagsinntekter-/utgifter og sponsorinntekter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er typisk at de beste spillerne du har, plutselig bestemmer seg for at de vil forlate klubben. Det er vel egentlig ikke noe du kan gjøre for å forhindre dette. Men det jeg bruker å gjøre er at jeg alltid har 2 saver, slik at jeg kan save rett før overgangsvinduet åpner. Hvis spilleren bestemmer seg for at han vil forlate, så kan jeg bare gå tilbake til saven rett før overgangsvinduet og begynne på nytt. Da bruker han som regel å bli værende i klubben.
Det er ett slit å må gjøre alt på nytt, men du beholder i hvert fall kanskje din beste spiller :)

Lenke til kommentar

Noen andre her som jukser av og til? Altså, stiller på "Amateur" på vanskelighetsgrad i kamper dere virkelig ikke orker å tape/absolutt trenger å vinne?

Nei, men jeg pleier av og til å lagre rett før en kamp, trykke simuler, og så gå ut av karrieremodus uten å lagre og gå inn på nytt og gjenta helt til jeg får en seier. Det skjer som regel med FA- og ligacup-kamper, samt noen gruppespillkamper i CL. Orker ikke å tvinge meg selv igjennom en 8-delsfinale mot Rotherham United i ligacupen. Spiller alle PL-kamper da, det er det som er gøy!

Lenke til kommentar

Noen andre her som jukser av og til? Altså, stiller på "Amateur" på vanskelighetsgrad i kamper dere virkelig ikke orker å tape/absolutt trenger å vinne?

Nei, men jeg pleier av og til å lagre rett før en kamp, trykke simuler, og så gå ut av karrieremodus uten å lagre og gå inn på nytt og gjenta helt til jeg får en seier. Det skjer som regel med FA- og ligacup-kamper, samt noen gruppespillkamper i CL. Orker ikke å tvinge meg selv igjennom en 8-delsfinale mot Rotherham United i ligacupen. Spiller alle PL-kamper da, det er det som er gøy!

Går fortere å sette på "Nybegynner" med 2-minutts omganger :D

Lenke til kommentar

VM 2018 er over! Jeg fikk jobben med å trene Norge etter at de var gått videre fra sin kvalikgruppe. For litt forandring spilte jeg kampene på verdensklasse og det gikk over all forventning. Tyskland-kampen var det anti-fotball til tusen med bussen parkert og 4 skadde spillere :p

Gruppespill:

Gruppe A:

1. Spania

2. Russland

3. Uruguay

4. Finland

Gruppe B:

1. Mexico

2. Portgual

3. Ecuador

4. Østerrike

Gruppe C:

1. Italia

2. Slovenia

3. Sør-Korea

4. Chile

Gruppe D:

1. Argentina

2. Sveits

3. New Zealand

4. Skottland

Gruppe E

1. Frankrike

2. Kamerun

3. Irland

4. Ungarn

Gruppe F:

1. Tyskland

2. Wales

3. Sør-Afrika

4. USA

Gruppe G:

1. England

2. Polen

3. Australia

4. Egypt

Gruppe H:

1. Norge

2. Elfenbenkysten

3. Nederland

4. Slovakia

Sluttspill:

8. delsfinale:

Spania 2-1 Portugal

Italia 2-0 Sveits

Frankrike 2-0 Wales

England 1-0 Elfenbenkysten

Mexico 2-1 Russland

Argentina 4-0 Slovenia

Tyskland 4-0 Kamerun

Norge 4-1 Polen

Kvartfinale:

Frankrike 1-0 England

Spania 1-2 Italia

Mexico 2-3 Argentina (e.e.o)

Tyskland 1-1Norge (5-3 str)

Semifinale:

Italia 1-2 Frankrike

Argentina 1-0 Tyskland

Bronsefinale:

Italia 1-0 Tyskland

Finale:

Frankrike 3-1 Argentina

Lenke til kommentar

Overgangsvinduet sommeren 2018 er over. Det var ingen særlig store overganger bortsett fra Matthias Ginter til Arsenal og Reyes til Liverpool.

Matthias Ginter - Dortmund->Arsenal 23.5mill

Connor Wickham - Sunderland->Napoli 11mill

van Anholt - Sunderland-> St. Etienne 4.2mill

Santi Cazorla - Arsenal->Real Madrid 13.5mill

Thomas Kraft - >Herta BSC-> West Brom 10mill

Diego Reyes - FC Porto-> Liverpool 21.5mill

Ryan Shawcross - Stoke-> West Ham 8mill

Fernandes - Everton->Wolfsburg 13mill

Mine overganger:

Connor Lee - Swansea (Lån)

Javi Chavez - Aston Villa (Lån)

Mats Møller Dæhli - Ipswich (Lån)

Michael Carrick - Reading (Lån) (legger opp etter sesongen)

Chris Garrat - Aston Villa (Lån)

Jabo Barnett - Motherwell (Lån)

Lenke til kommentar

Starta på nytt her om dagen, og kjøpe Lacazette som spiss. Han er nå 91-rated. Beast!

Edit: Har akkurat starta på mitt fjerde år, altså høsten 2018

rqMRY_b.png

Piszcz.. har for resten blitt 32 år, og 89 rated...

rXq_Qmv.png

Og Jessy Moulin. En 29 år gammel fransk keeper. 63rated bronsespiller. Hva i alle dager feiler dette spillet?

zy_FMEZ.png

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Jeg begynte en ny spillerkarriere som spiss i Tippeligaen, men ser at målgivende pasninger ikke kommer opp på statistikken din selv om de blir registrert som bradger. 

Stryk det, etter at jeg gikk opp på legendarisk har den plutselig begynt å registrere dem. Det endrer likevel ikke det faktum at spillet har snytt meg for tre målgivende pasninger... 

Jeg prøver meg på legendarisk fordi jeg vil ha en mer realistisk progresjon i spiller-karrieren. Det er for lett å gå fra en helt grei sesong i YTippeligaen og rett til et middel PL-lag. Jeg håper på å få en greit debutkarriere i Tippeligaen (+/- 8-10 mål), kanskje få et tilbud fra en klubb i Belgia, Sveits, Nederland eller kanskje en middels/dårlig tysk klubb. Kanskje jeg går til en av de ligaene, spiller dårlig fordi spilleren min ikke er på riktig nivå, blir lånt ut (kanskje tilbake til Norge), kommer tilbake sesongen etter låneoppholdet og gjør en bedre figur, og kanskje jeg da havner i en middels PL-klubb (Stoke, Newcastle, etc.). 

Rett og slett en mer realistisk karriere. Problemet er at jeg begynte på verdensklasse og står derfor med 10 mål på 12 kamper. 

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har begynt en ny managerkarriere med VIF (sjonglerer 4-5 karrierer for ikke å bli lei) og skal ha dette som en nomadekarriere hvor jeg hopper rundt titt og ofte. 

Dette er troppen per 17.08; 

-------------------Brown-----------------------

Lindkvist--------Zahid-------Fredheim Holm

-----------Stengel---Grindheim------------------

Kristiansen---Wæhler---Nation---Gunnarson

Innbyttere: 

- (S) Gergely Rudolf (Hentet gratis)

- (SM) Tim Mothafuckin' Cahill(!!!) (Hentet gratis)

- (HM) Alexander Mathisen

- (SM) Valon Berisha (på lån)

- (MS) Simon Larsen

Reserver: 

- Calvo

- Berre

- Nije

- Muri

- Heltne Nilsen

- Näsberg

- Bjørsvik

- Hirschfeld

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...