Patrick123 Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Vet ikke, men håper den kommer snart. Karrieren min med Carlisle er godt i gang! De spiller i League 2 så målet er å komme meg opp i Premier League og tilslutt Champions League. Om det kan gjøres med akademispillere er det helt greit, men jeg kommer ikke til å ha noen begrensninger på kjøp denne gangen. Jeg spiller på verdensklasse, 5 minutters omganger. Taktikken det går i er 4-3-1-2 (evt. 4-1-2-1-2) med en defensiv midtbane, to smale vinger, og to spisser hvor den ene presser forsvarslinjen og går på løp mens den andre henger litt igjen. I overgangsvinduet hentet jeg inn fire spillere. På grunn av særdeles begrensede midler ble det kun spillere uten kontrakt og lånespillere (to områder hvor EA må gjøre store forandringer, forresten!). Bård Finne og Tyler Blackett kom inn på lån, mens to ble kjøpt; Previtali (SM) og Di Groggi (VB). Etter de første 8 ligakampene leder jeg tabellen med 6-2-0 og 17-7 i målforskjell, tre poeng foran Hartlepool og Southend. I Ligacupen ble jeg slått ut i første runde med 1-3 mot MK Dons, mens i Paint Trophy gikk jeg videre ved å slå Preston 4-1. S 2-1 Plymouth S 4-2 Accrington S 2-0 Exeter U 1-1 Mansfield U 1-1 Portsmouth S 3-1 Cambridge S 2-0 Dagenham S 2-1 Wycombe Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Okei, har hoppet over til United-karrieren igjen 2016-17-sesongen endte med "The Treble" og har vært preget av klaging fra enkelte spillere. Jeg er nå i starten av 17-18-sesongen og leker meg i overgangsvinduet. Jeg blir ikke å hente inn noen (annet enn spillere fra akademiet), men må slanke troppen. Hittil (01.08) har jeg solgt Guera (Newcastle) og Lacazette (Monaco). Lacazette er en flott spiller, men ble litt overflødig siden jeg har Rooney og Reus som førstevalg, Welbeck som reserve og Craig som talent (Wilson skal på lån i år og). Samtidig er Smalling satt på listen, så han skal ut sammen med Powell. Fra akademiet har jeg hentet opp følgende: - Stephen Nichols (SDM) 17 år, avg=74 pot=90-94 - Oliver Sarr (SM) 16 år, avg=70 pot=86-92 (Tyskland) - Jake Seaborne (HB) 17 år, avg=71 pot=89-94 Mitt største problem nå er at jeg har for mange sentrale midtbanespillere som alle har stort potensiale. Dette har ført til at Mata har havnet litt bak i køen siden han er 30 år, svak, treg og håpløs i forsvar. Jeg spiller med midtbanespillere som må kunne jobbe hjemover så han passer rett og slett ikke inn. Hele forrige sesong var han misfornøyd fordi han var ulykkelig i England. Han har nå bestemt seg for at han vil bli, selv om han innrømmer at han ikke liker landet. Mata er en spiller jeg virkelig liker (både på FIFA og i virkeligheten) så tanken på å kvitte meg med han er ikke enkel. Han har ikke klagd i det hele tatt (i motsetning til andre), men det er så mange unge spillere bak som presser på... det føles heller ikke rett å la han være femte- eller sjettevalg. Siden han nå også drar på årene så kan dette være min siste sjanse til å få en god pris for han før han faller for mye. Han har allerede gått fra 87 til 86. Det beste hadde vært om jeg kunnet lånt ut mesteparten av talentene mine, men på grunn av det som ikke er annet enn en "gamebreaking bug" så kan jeg selvfølgelig ikke låne ut noen spillere. Juniorakademiet på FIFA fungerer temmelig bra (utrolig nok), men det at det skal være så forbanna umulig å låne ut spillere som ikke er på Messi-nivå er noe som fullstendig ødelegger spillet. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg følte saven'n/karrieren min døde litt da jeg fant ut at talentene som blir hentet etter 1.mai updaten ikke utvikler fysiske stats i det hele tatt, ingen hos meg ihvertfall. Heldigvis hentet jeg opp 2 stk før jeg leste om det her i tråden/internett slik at jeg nå i 2019 har to gode talenter som fortsatt utvikler seg fysisk og teknisk. Har kommet til 2019 og alle talentene mine ser typisk slik ut, god teknisk og tam som ett dovendyr fysisk: Endret 23. februar 2015 av untouch4ble Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Hmm... jeg har merket at de ikke utvikler seg fysisk, men visste ikke at det hadde med Mai-oppdateringen å gjøre. Jeg har såpass mange gode talenter nå at jeg kan ofre noen ved å hente de før 1. mai. Det er jo ganske synd at de starter på 55 og derfor ikke kan lånes ut, men dersom de får mer enn 60 i hurtighet, styrke og utholdenhet så er det verdt det. Overgangsvinduet 2017 er over og jeg begynner nå på 2017-18-sesongen. Laget mitt per i dag: Startellever: -------------------Rooney(91)------Reus(88)----- Januzaj(81)--Tielemans(78)---Herrera(83)--Di Maria(88) Baines(87)------Evans(82)------Rojo(83)----Rafael(81) --------------------------De Gea(83)----------------- Benk: (S) Danny Welbeck(82) (SM) James Ward-Prowse(75) (SM) Alessandro Ceppitelli (18) 76 - 83-94 (VM) Wilfred Zaha(82) (HM) Jake Curtis (18) 74 - 88-94 (MS) Michael Keane(77) (VB) Luke Shaw(79) Reserer: (VB) Chris Garrat (17) 70 - 83-94 (HB) Jake Seaborne (17) 70 - 89-94 (SDM) Stephen Nichols (17) 73 - 90-94 (SM) Oliver Sarr (17) 70 - 86-92 (AT) Danny Craig (18) 71 - 84-90 (S) James Wilson (73) (VM) Mats Møller Dæhli(71) (MS) Phil Jones(81) På lån: Darren Fletcher Michael Carrick (SM) Ben Dodds (17) 69 - 82-94 (SDM) Joseph Lee (17) 71 - 82-94 (K) Javi Chavez (18) 74 - 88-94 Overgangsvinduet (PS: Takk, jeg VET at det er Alexander, ikke Andre...) Endret 24. februar 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hva er dette med maioppdateringen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Akademispillerne dine vokser ikke mens de er inne i juniorakademiet, men 1. mai gjør de et stort hopp. Henter du dem inn i a-stallen før 1. mai vil de bare ha ca. 55, eller noe, men dersom du henter dem inn etterpå kan de ha alt fra 65 til 73. Problemet er at noen påstår at dersom du venter til etter maioppdateringen så vil de ikke utvikle seg i de fysiske attributtene, kun mentale og tekniske. Jeg har sett enkelte som mener det ikke stemmer, da. Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Tok opp en spiller ifra akademiet etter mai oppdateringen, han var 16 år og på rating 73. Etter 2 sesonger med ca 1 sesong spilletid, var han 18 år og på rating 78. Han hadde da +1 på Akselerasjon, Spenst, Styrke og Utholdenhet.Så det er faktisk mulig at spillere som er tatt opp etter mai oppdateringen går opp i fysiske egenskaper, det er vel bare mye sjeldnere. Får forresten snart opp en spiller fra akademiet som er en av de beste jeg noen gang blir å få.Han er en 15 åring fra Spania ved navn Jung Han Paré Bulhões, og kommer til å bli en stor stjerne. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg unngår helst å speide i Spania fordi noe er virkelig galt med navnene der. Tydeligvis heter halvparten av spanjoler noe a'la Lee Kim Yung eller Ho Minh Suh. Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Syns nesten uansett hvor jeg speider så er det mange spillere med ganske så uvanlige navn.. Det finner jeg både i Norge, Sverige, Frankrike og Brasil. Men så lenge de blir gode spillere så kan de hete hva de vil for min del! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg spiller karriere en gang i blant, men stoppet opp hvert eneste overgangsvindu i forbannelse. Jeg hater at spillet ikke tar hensyn til kontrakter og at spillet forsvinner fra klubben som de vil. Hvis EA hadde fikset på akkurat dette, Tor jeg at jeg kunne storkost meg med spillet. Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Da har jeg nettopp fått opp en ny gullgutt! Han er den beste akademispilleren jeg noen gang har tatt opp til førstelaget. Han har helt syke stats til å være 16 år.Hvilken spiller er den beste dere har tatt opp fra akademiet? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 God spiller, bare synd at hans tre dårligste attributter er sklitakling, stående takling og markering. Ikke ideelt om du er back Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Tekniske ferdigheter vil utvikle seg i forhold til posisjon. Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Han passer perfekt til bruk på ving og midtbane, så er der jeg bruker han. Det beste er at siden han i utgangspunktet har rolle som HB, så vil han utvikle de defensive egenskapene uavhengig av hvilken posisjon han spiller på. Så til slutt så kommer han til å bli en perfekt potet, som kan brukes i de fleste posisjoner. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Januar-vinduet 2018 er over, ikke det mest spennende. Jeg fikk lånt Fletcher ut til West Ham. Det eneste interessante er at Liverpool, etter salget av Begovic nå kun har 35 år gamle Brad Jones i stallen for resten av denne sesongen. Andre: Asmir Begovic - Liverpool->Tottenham 13mill Morata - Juventus-> Liverpool 13.5mill Benteke - Roma-> Wolfsburg 18mill Kokorin -Din.Moskva->Marseilles 18mill. Krul - Newcastle->Liverpool £0 (etter sesongen) Szczesny - Arsenal->PSG 11.5mill Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg tror mitt største problem med karrieremodusen er mangelen på forandring. Siden FIFA ikke har noe økonomisk system (inntekt, osv.) så gjør det ingenting om et lag rykker ned eller opp. Jeg er nå i 2017-18-sesongen og kun to ganger har det hendt at ett(!) lag har holdt seg oppe i sin første sesong i PL. Begge gangene rykket de ned igjen året etter. Topp seks er alltid den samme (United, City, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Tottenham) og lagene som rykket opp rykker så godt som alltid ned igjen. Jeg hadde et lite håp om forandring når Stoke lå sist og City lå på 12. plass etter 17-18 kamper, men nå har Stoke kommet seg opp på 16., mens City er på 7. Jeg sier ikke at jeg forventer en total omrokkering etter bare 4-5 år, men det faktum at du vet at toppen alltid vil være den samme og at det aldri vil komme nye lag opp gjør det veldig kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Det er litt gøy å se at spillere kanskje betyr noe og at de kan floppe. Tadic ble nr. 2 på toppscorerlisten i fjor og dermed endte Southampton på 5. plass. Han ble solgt og de ligger nå (30. runde) på 12. plass. Samtidig har Dzeko og Costa floppet i sine klubber. Dzeko (Arsenal) står med 15 kamper og ett mål, mens Costa står med 19 kamper, 4 mål og en målgivende. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Noen som vet hvordan jeg kan forbedre Youth Squad spillerne? Blir de bedre om jeg gir de kontrakt og spiller de tidlig, eller blir de bare bedre om de er i trening? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Det beste er å spille dem i kamper, men du kan sende på utlån også dersom du ikke tror du får bruk for dem gjennom sesongen. De vil utvikle seg litt selv om du ikke spiller dem, men det går tregt. Sesongen 2017-18 er over og endelig kom et lite sjokk; Everton rykket ned sammen med Sunderland og Wolverhampton. Dette er den første sesongen hvor kun ett lag av de som rykket opp forrige sesong rykket rett ned igjen. John Terry la også opp og hans "siste kamp" (han var ikke i troppen) var mot meg da jeg møtte Chelsea i CL-finalen, en finale jeg vant Endret 13. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Det beste er å spille dem i kamper, men du kan sende på utlån også dersom du ikke tror du får bruk for dem gjennom sesongen. De vil utvikle seg litt selv om du ikke spiller dem, men det går tregt. Sesongen 2017-18 er over og endelig kom et lite sjokk; Everton rykket ned sammen med Sunderland og Wolverhampton. Dette er den første sesongen hvor kun ett lag av de som rykket opp forrige sesong rykket rett ned igjen. John Terry la også opp og hans "siste kamp" (han var ikke i troppen) var mot meg da jeg møtte Chelsea i CL-finalen, en finale jeg vant Takk for svar! Hvilket lag spiller du? Jeg har et lite dilemma, jeg har på strict-cash settings, så jeg får ikke mye penger, så jeg er nødt til å selge gode spillere fra Arsenal, og det liker jeg ikke siden jeg elsker nesten alle på laget. Har veldig lyst på Neuer og Ronaldo, men de er svindyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå