Dapper Chap Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kan du fortelle hva du har sliderne på? Begynner også å bli frustrert over hvor enormt ballbesittende CPUen er på de to vanskeligste nivåene, og profesjonell synes jeg er alt for lett. Vil gjerne prøve profesjonell bare vanskeligere, så hvis du har finnet en fin balanse på sliderne vil jeg gjerne høre den. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Problemet er at det er vanskeligere å gjøre de "smartere" med sliderne. Prøv å skru ned bomskudd, pasningsfeil, bredde o.l. samtidig som du øker markeringen. Da blir de mer kliniske samtidig som forsvaret deres (bør) bli mer kompakt og tettere opp i deg. Jeg nekter å flytte sliderne for styrke og hurtighet, da jeg mener at uansett om du spiller på legendarisk x10 så skal en spiller med 90 i hurtighet være raskere enn en med 89, for å sette det på spissen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fin liten oversikt over de ti største talentene. Pot. ovt. 86-88 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Kjøpte Tielemans for en stund tilbake. Han er 73rated, 5* weak foot. Han må være den mest komplette midtbanespilleren jeg har hatt! God på alt! Ratingen stiger fort! Anbefales sterkt! Kjøpte han nå i januarvinduet 2015 for £12mill sammen med Dæhli for £4mill (71 avg., 19 år). Har også bud inne på Levin Öztunali (18 år) for £1.2mill og Bilal Ould-Chikh (17 år, 66avg)for £2.4mill, men vet ikke heeelt om jeg trenger dem. Dte er fantastiske talent som burde være et "must", men jeg vet ikke... Jeg tror begge vil ende på midten av 80-tallet. Ould-Chikh er HV, så han ville med tiden gått inn på høyreving, mens Öztunali er SDM så han ville tatt rollen til Fellaini. På vingen er Di Maria soleklar helt til han begynner å gå nedover, mens Valencia er god nok i et par år til. Ould-Chikh kunne tatt over om noen år. På midten har jeg allerede en del spillere, og de fire første holder i en god stund til, men de fire neste blir å rase nedover (Carrick-Fletcher) eller har ikkemulighet til å vokse nok (Cleverley-Lingard). Hva ville dere gjort? Laget mitt per dags dato: Keeper: - De Gea (1) Midtstopper: - Evans - Jones - Rojo - Smalling - Blackett Høyreback: - Rafael - Smalling Venstreback: - Baines - Shaw Venstreving: - Januzaj - Dæhli Høyreving: - Di Maria - Valencia Sentral midtbane: - Fellaini (anker) - Herrera (Playmaker) - Mata (Playmaker) - Tielemans (Playmaker/Anker) - Carrick (Playmaker) - Fletcher (Anker) - Cleverley (Bullshit) - Lingard (Playmaker) Spiss: - Rooney (Dyptliggende) - van Persie (Brudd) - Falcao (Brudd) - Wilson (Brudd) Endret 31. oktober 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Overgangsoppdatering 31. januar 2015 INN: Dæhli Tielemans UT: Lawrence ->Oldham (lån) Blackett ->Portsmouth (lån) Cleverley ->Newcastle (forkontrakt) Andre: Agüero - City-> Chelsea (£57 mill) Cavani - PSG-> Man City (62.5 mill Neuer - Bayern -> Chelsea (£70.5 mill) Hazard - Chelsea-> Real Madrid (£57mill) Courtois - Chelsea -> PSG (£25.5mill) Mirallas - Everton -> Barcelona (£10.5mill) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Spissrekken min i juli 2015 består av Rooney, Van Persie, Wilson og Falcao. Jeg har fått et bud fra Real Madrid på £72.5mill fra Real Madrid. Han er en av de beste spissene i spillet, men er 29 år (snart 30) og jeg tror aldri jeg blir å få så mye for han så jeg tenker å selge. Jeg er ute etter en yngre spiss som er rask og en god avslutter. Jeg bruker han som en spiller som skal stikke gjennom forsvaret så hurtighet er viktig. Hittil ser jeg for meg enten Reus eller Lewandowski. Reus er raskere, men så er han jo også ving. Jeg har egentlig lyst til å kjøpe en spiss, men avslutningsmessig er Reus på nivå med Lewandowski. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hva med Aguero? Eller kanskje Rodrigo? (Sturridge?) Kjekt å lese postene dine, @Patrick123, selv om jeg ikke kommenterer noe særlig Keep it up Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Jeg burde lagt til at det er en del spillere som er utenkelige; - Suarez - Sturridge - Costa - Neymar - Aguero - Balotelli Kort sagt; spillere som er forbundet med Liverpool, City eller Chelsea Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Ja, muligens det. Sammenligning av Reus og Lewandowski. Utfra statsene er nesten Reus en bedre spiss for meg enn Lewandowski, siden hurtigheten veier mye. Endret 4. november 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det jeg liker med Lacazette er posisjoneringen, han går sjelden i offside og går på gode løp. At han har 5-star skills er også fint Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 The £80.500.000-man! Fikk solgt en 29 år gammel (30 i februar) Falcao til Real Madrid for smått sinnsvake £80.5 millioner! Jeg har også bud liggende inne på både Lacazette og Reus for £24.mill og £53.mill., så jeg kan kjøpe begge om jeg ønsker! På spissplass har jeg nå Rooney (29 år), van Persie (31 år) og Wilson (19 år). Jeg spilte hele forrige sesong (4-4-2) med kun fire spisser og det gikk ganske greit, selvom de noen ganger ble slitne og det var uten skader og Champions League, noe jeg har i år. Wilson er jo fra eget akademi så han bør få komme til. MEN(!) han kan likevel bli brukt som en "super-sub" når kampprogrammet tetner til og jeg trenger friske ben. Van Persie er også på vei ut i og med at han trekker på årene. Han er en klassespiller og nå kan han bli brukt i den hengende rollen som Rooney har hatt. Hva tror dere, bør jeg ha både Lacazette og Reus? Eller blir det 'overkill'? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Laget i dag, i prioritert rekkefølge -------------------------Rooney/van Persie --- Reus/Lacazette/Wilson------------------------ Januzaj/Dæhlie/Zaha --- Herrera/Mata --- Fellaini/Tielemans --- Di Maria/Valencia/Nani Baines/Shaw - --------Evans/Rojo/Keane- -Jones/Rojo/Keane ------- Rafael/Smalling ----------------------------------------------De Gea----------------------------------------------------- Spillere fra ungdomsakademiet: - Ben Harrold (17 år) SM, 66avg - pot. 73-87 - Ezequiel D'Alessandro (16 år) VM 66avg - pot 80-88 - Victor Guerra (16 år) SOM, 67avg - pot. 75-93 - Goncalvo Meirelles (17 år) SOM, 68avg - pot 77-91 - Samuele Frugoli (17 år) VV, 64avg - pot. 80-86 Endret 4. november 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Jeg går alltid for overkill! Er bare noen spillere jeg ikke får til selv om de har høye stats, klarer ikke få det beste ut av de, f.eks Paulinho, Halilovic og Koke. Da er det greit å ha andre i backup. Kjøpte Icardi, Lacazette og han der Ajax-spissen på Z, solgte Icardi etter en sesong fordi jeg knapt scoret mål med ham. Har blitt veldig glad i min midtbaneduo Pogba/Capoue, de utfyller hverandre perfekt. Selv om Capoue aldri går over 82 er han et beist og rydder unna alt på midtbanen. Elsker også å sette Pogba til å holde seg litt bak, da kommer han ofte slentrende mot slutten av et angrep og hamrer inn langskudd fra 300 m! Men sliter veldig med å finne en arvtaker til Capoue, har 5 DM i akademiet, alle med høyt potensial og håper en av de tar skrittet opp. Har bl.a en svær nordmann på 17 år (kom til meg som 15-åring), han har potensial 90-94 og gode fysiske skills. Midtstopperplassen er et annet sted jeg håper å finne en "world beater" men har ennå ikke funnet en jeg er tilfreds med. Er dog ekstremt fornøyd med fullbackene jeg har på vei opp, begge er ca 18 og har 77 overall. De har det til felles at de ikke er så kjappe men utenom det er de grådig gode. Skal se om jeg får lastet opp noen bilder. Endret 5. november 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Jeg sliter med å nesten bare få midtbanespillere gjennom juniorspeidingen min. Jeg trenger mest en ny midtstopper, keeper og spiss (spiss går ut dersom jeg kjøper Lacazette og Reus). Jeg har alltid en speider som saumfarer England siden jeg tross alt vil ha engelske talenter. Den andre er i Skottland (finner ingen med mer enn 75 i potensiale), mens nummer tre hiver jeg rundt i land hvor du ofte finner dyktige spillere, som Spania, Italia, Brasil og Argentina. Her er ide; hva om jeg forsøker å selge van Persie? Han er 31 år, 90avg. og verdsatt til £48.5mill., så ved å legge han ut for salg kan jeg kanskje få £40. Da vil jeg igjen kun ha 4 spisser fordelt på 2 plasser som blir lite når jeg i år må hanskes med CL-spill, i tillegg til at kun en eneste skade ville ødelagt alt... De juniorspillerne vil jeg helst låne ut, men får jeg ikke det blir det i det minste godt å ha en drøss med reserver i tidlige cupkamper og når kampprogrammet tetner til. Kan legge til at i tillegg til de på lista over, så har jeg også Carrick, Fletcher, Powell og Lingard. De to første raser som steiner i de fysiske attributtene, mens Lingard skal bli solgt/lånt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg fant plutselig 4 keepere med potensial 90+ men sliter som du med å finne gode midtstoppere, defensiv midtbane og spiss. Har ca 5-6 AM som alle har høyt potensial også men de mangler alltid noe, har til gode å få opp et talent som er på nivå med de beste spillerne tidlig i spillet. Synd hvis det er slik, da fjerner det gleden av å holde på lenge med samme karriere. Du kan jo ha en backup-taktikk for de gangene du evt har en spiss ute med skade/suspensjon. 4-4-1-1 er jo ganske lik den du bruker og den funker veldig bra mot 4-3-3 og 4-2-3-1 formasjonene som AI ofte bruker. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har allerede 4-4-1-1 som backup Jezuz, det er vanskelig å få lånt ut spillere på FIFA i år også, desverre. Jeg skulle helst sett at samtlige av de juniorene gikk ut, men ingen lag i verden vil ta i dem med ildtang. Jeg prøvde å starte med samtlige og bare spille trygge pasninger for å gi dem gode kampratinger (scorte til og med 2 mål med Harrold) for å se om det kunne gjøre dem mer attraktiv. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) De du ikke får lånt ut for sesongen setter du på kort lån, da forsvinner de som regel ila sesongen. Jeg får lånt ut mange, resten bruker jeg i uviktige/lette kamper. Endret 5. november 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Mener du dem jeg ikke får lånt ut i sommervinduet? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeps. Jeg setter samtlige unge spillere på tilgjengelig for utlån hele sesongen før oppdateringen i juli, de som ikke blir lånt ut innen overgangsvinduet stenger endrer jeg til kortvarig, da er de aller fleste utlånt i slutten av januar. Så har du de som utvikles litt senere, de bruker jeg som jeg forklarte tidligere eller så har jeg de som innbyttere og bruker de når jeg leder klart. Funker greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå