Gå til innhold

FIFA 15 - Karrieretråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker å kjøpe han til United, men hvilken type midtbanespiller er han? Kan han gjøre en jobb bakover også eller er han kun en offensiv playmaker?

Herrera og Fellaini er fast på midtbanen min, med Mata som fast reserve. Jeg har også Fletcher og Carrick, men de er gamle og kontrakten deres går ut etter den første sesongen. Jeg har mest bruk for en som kan ta over for Fellaini, men alt går.

Lenke til kommentar

Anbefaler folk å kjøpe Thiago Neves (83 potential) og Julian Brandt (86 potential). To spillere som er rett og slett digge å bruke. Neves er rett og slett en allround spiller og har 85 i spenst. Vinner så og si alt av hodedueller sentralt. Brandt er god å bruke som venstreving som skjærer inn for å skyte med høyre. Ikke så mye pace, men det vokser sakte men sikkert skal du se.

edit:

Kan forsåvidt poste laget jeg spiller med.

SAMPDORIA

Lacacette

Brandt-Bahlouli-Balde Keita

Kandogbia-Neves

Murru-Umtiti-Balanta-Cancelo

Scuffet

Reserve. Rabiot, Villalba (beist), Romagnoli, Ould Chik, Gabbiadini, Riedevald

Scuffet skuffer meg ang. hvor lang tid det tar å få økt han i Total. Han er bare 73 etter min andre sesong, også er han 71 fra starten av. Men er dog bare 20 år nå, så regner med at det vokser fortere framover.

Har prøvd meg på Zivkovic på Ajax, men han er det bare å gi opp når de skal ha 30m+ euro..

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Jeg har brukt han hver kamp siden jeg kjøpte han fra dag 1. Greit nok at prestasjonen ikke har vært stabilt bra nok, men skal vel vokse greit nok uansett. Sa feil at jeg var i min andre sesong. Er i 2017 september og enda er han 73 :hmm:

Kjøpte forøvrig nettopp Tielemans. Gleder meg til å teste han!

edit: og der ble han skadet på treningen og ute 3 måneder. :ph34r: (Scuffet altså)

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Jeg har brukt han hver kamp siden jeg kjøpte han fra dag 1. Greit nok at prestasjonen ikke har vært stabilt bra nok, men skal vel vokse greit nok uansett. Sa feil at jeg var i min andre sesong. Er i 2017 september og enda er han 73 :hmm:

Kjøpte forøvrig nettopp Tielemans. Gleder meg til å teste han!

edit: og der ble han skadet på treningen og ute 3 måneder. :ph34r: (Scuffet altså)

Da tenker jeg du ble... skuffet?

Lenke til kommentar

Jeg også er skuffet over Scuffet, morsomt at «alle» her har kjøpt ham uavhengig av hverandre. Han er min andre keeper bak Courtois nå, kommet opp i 76 i min karriere. Han spiller bra de gangene han får sjansen men tror nok han blir utdanket av en av mine fire lovende unge keepere som alle er på vei opp, en av de har allerede 75 i overall og de «riktige» statsene.

Har også vurdert Tielemans men droppet han pga noen få men for meg essensielle egenskaper for en sentral midtbanespiller, nemlig styrke, spenst og avslutninger. Jeg liker å spille med en eller to dyptliggende midtbanespillere, som en av to er han for dårlig til å bryte opp spillet og ikke god nok rett utenfor boksen. I tillegg taper han for mye dueller på midten. Men for all del, god allrounder. Føler allikevel at Pogba og Paulinho er bedre alternativer der, begge varer langt ut i spillet og sjansen for at du finner et talent som kan ta over etter de er god.

Ellers, Lacazette er jo helt rå. Han har 89 overall hos meg nå, og med 5 -star skills er han en nytelse på topp, både alene og med makker. Den perfekte backupen til ham er Richairo Živković, en større og sterkere spiss som er god i lufta og skyter som en hest sparker. Disse to varer også lenge i karrieren og gir deg god tid å finne en arvtager blant talentene dine :)

Noen som har funnet virkelig gode unge forsvarsspillere? De jeg har funnet så langt stagnerer, de kommer liksom aldri over et visst nivå. De forsvarsspillerne jeg har hatt størst suksess med så langt er faktisk Tottenhams egne fra starten av i spillet: Yedlin og Dier. Begge har 79 overall nå, og stiger fortsatt en god del hver sesong.

Lenke til kommentar

Har noen kommet et stykke med United og kan si noe om Wilson sin utvikling? Jeg spiller med to spisser hvor en av e skal bryte gjennom forsvaret. Har scoret 4-5 mål med han på slutten av kampene ved å sende han på løp. Hurtighetsmessig er han jo bedre enn både RvP og Falcao.

Lenke til kommentar

Noen som spiller be a pro karriere? Jeg utløste alle ferdighetsforbedringene jeg kunne til spiller'n min gjennom katalogen, men ser ikke ut til at han har blitt noe bedre. Noen som vet om jeg må gå inn noe sted for å få brukt kortene som de heter når man kjøper dem i katalogen :p

Lenke til kommentar

United-karrieren går bare godt, men jeg måtte ned fra verdensklasse til profesjonell fordi det ble så frustrerende. Ikke vanskelig, bare irriterende. Spesielt i forsvar, nesten samtlige kamper endte enten 1-0, 0-0 eller 0-1. Har lekt meg litt med sliderne så det skal være litt vanskeligere da profesjonell egentlig er litt for lett, men jeg tror jeg har funnet en grei mellomting.

Har nå spilt ca. 10 kamper og står med 8-1-1, leder tabellen med 3 poeng foran Chelsea. Spilte 0-0 mot nettopp dem, mens tapet kom borte mot City, ellers har jeg slått Arsenal 2-0 og Liverpool 1-0.

James Wilson er fantastisk som innbytter på slutten av kampen, 79 i hurtighet og grei posisjonering gjør at han klarer seg fint mot slitne forsvarsspillere. Ingen skadeproblemer unntatt Mata som er ute i 3 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...