Gå til innhold

FIFA 15 - Karrieretråden

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å hente de opp før mai, men det er ikke mye å gjøre med de som ikke fyller 16 før etter oppdateringen. 

Som sagt, planen min var å etter en stund bare ha britiske akademispillere, men det er umulig. Samtidig blir det litt fristende å skulle kjøpe nye spillere. Reus, Baines, Ward-Prowse og Tielemans er de eneste jeg har kjøpt. Wickham er som sagt god nok, tror jeg. Dessuten har han potensiale til å bli en av de bedre engelske angriperne. 

Ronaldo kunne jeg kastet inn på venstreving dersom Zaha ble prioritert på høyre etter Di Maria. Eventuelt så kan jeg sende Dæhli ut på lån igjen. 

Her er laget mitt per 31.08.19; 

jeg hentet inn Ronaldo og sendte Dæhli på lån. Ronaldo har bare et par år igjen, men er latterlig god fortsatt. Litt gøy må jeg jo ha. Ellers har jeg 6-7 spillere ute på lån. 

Inn: 
Ronaldo 32mill. + Lamanna (akademispiller)

Wickham 12mill. + Goulding (akademispiller)

post-172997-0-73033700-1433368190_thumb.jpg

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Legger ved et bilde av de akademispillerne jeg har i A-stallen per august 2020. 

Jeg vurderer å kvitte meg med et par siden jeg hovedsakelig vil ha britiske spillere samt at mange av midtbanespillerne er ganske like. Men det er artig med et norsk talent!

Alle sammen er mellom 16 og 20 år. Jeg kommer nok til å kvitte meg med tre av dem; Chavez (utvikler seg ikke), Vuksic og Matthej (begge er for dårlige nå, og jeg har mange bedre alternativer). 

Samtidig har jeg kjøpt et stort talent på høyreback fra Fulham for kun £10mill. Jamie Guthrie (regen-spiller), 21 år med 83avg. Oppreist takling og sklitakling er 83 og 88, men det fysiske er enormt. 97 og 95 i akselerasjon og hurtighet, 89 i utholdenhet, 82 i pasningsbrudd, 89 i balanse... det desiderte dårligste fysiske attributtet hans er styrke med "bare" 78. 

Det er vanskelig, men jeg kommer til å selge Rafael; han er ikke britisk, 30 år og Guthrie er bedre enn han i nesten alt. Januzaj er allerede solgt til Barcelona for 22mill. fordi det er et uendelig mas om kontrakt, spilletid, osv. 

post-172997-0-48622500-1435774139_thumb.jpg

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Okei; dilemma! 

Siste dagen av overgangsvinduet om sommeren 2020 og jeg har fått godtatt et tullebud på Liverpools ENESTE keeper, Krul, og han har godtatt kontraktsforslaget mitt! Det betyr at jeg kan sørge for at Liverpool må spille hele første halvdel av sesongen UTEN KEEPER!

Problemet er bare at jeg vet ikke hva det vil ha å si; vil Liverpool i de CPU-styrte kampene slippe inn 3-4 mål hver kamp eller vil ikke spillet bry seg særlig om at de er uten keeper? Jeg har ingen grunn til å la Krul sitte på benken og har ikke bruk for han, men jeg gjør det dersom det betyr at Liverpool vil stå med 60 baklengsmål og ligge siste når vi kommer til Januar.

Vet noen hva som skjer? 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Okei, jeg endte opp med å kjøpe han (har i det minste erstatning dersom De Gea blir skadet) og jeg tror det lønte seg. I den første kampen, første runde i Ligacupen så tapte LFC 4-1 mot Nottingham Forest :p

Jeg var redd for at spillet ikke "registrerte" det at de spilte uten med utespiller i mål i CPU-kampene, men kanskje det gjør det. Blir spennende å se. 

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å starte opp en karriere hvor jeg kun blir en, maks to sesonger i hver klubb. 

Jeg er usikker på hvilken liga og hvilket lag, men jeg vurderer MLS med New York Red Bulls. Jeg holder på å oppdatere laglistene med overgangene som skjer fortløpende, og siden spillere som Berbatov, Drogba m.m. nå er uten kontrakt hadde det vært herlig å hentet de til Red Bulls og spilt med DET legendelaget :p

Men jeg vurderer å vente fordi jeg vil ikke starte en karriere og plutselig skjer det en ny enorm overgang. 

Edit: Stryk USA, det blir Saudi-Arabia!

Stryk det og, det blir Al-Hilal!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg spiller for det meste denne karriere modusen og jeg spiller som regel de fleste kampene selv ja. Ihvertfall på den saven jeg spiller på nå. Da jeg startet med Luton Town i Football League Two. Har nå tatt dem strake veien opp til Premier League :D Men første sesongen i PL endte i nedrykk :p Men kom opp igjen året etter og har jeg etablert meg der. Vant ligacupen ett år også, så har spilt litt Europa League :p 

Men jeg har ikke den sterkeste stallen, da mange mange spillerne mine har en overall stats på mellom 60-70 og noen opp mot 80...  Så jeg taper lett hvis jeg skal simulere mange kamper :/  Så jeg foretrekker og spille kampene selv, for og holde meg oppe på tabellen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...