Jarlur Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Hei. Jeg sliter med å få aktivert vibrasjon når jeg trykker på tastene. Installere SwiftKey, da fikk jeg vibrasjon aktivert.. Når jeg er inne på Samsung tastatur menyen så er valget om å aktivere vibrasjon ''grået'' ut så jeg får ikke aktivert den.. Noen forslag?? Endret 19. oktober 2014 av Jarlur Lenke til kommentar
Jarlur Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Kan det være noe feil med telefonen eller:)? Endret 19. oktober 2014 av Jarlur Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Nå hjelper ikke dette på ditt problem riktignok, men det må jo være en fordel synes nå jeg, for på min mobil (S4 Active) så får jeg ikke deaktivert vibreringen i det hele tatt..... Jeg får riktignok huket det bort (både av og på), men den gir seg ikke med vibreringen (uansett hvilket valg jeg tar), og den vibrerer for absolutt alt jeg gjør. Det er rett og slett irriterende, så det kunne jeg gjerne tenkt meg en "oppskrift" på hvordan det kan løses. Nå har jeg kun Samsung tastatur på mobilen, bare så det er nevnt....... Har forsøkt med swift-key også, men det er det samme resultatet del der også. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Sjekk om du har batterisparingsmodus på? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Du har gått inn i lyd-menyen og skrudd på vibrasjonintensitet (slik at denne ikke er på null), og eventuelt huket av for "vibrer når den trykkes på" på Samsung-tastatur lengre ned på samme menyen? Ja, eventuelt flere av de de andre alternativene. Lenke til kommentar
Jarlur Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Alt fungerer nå! Jeg deaktiverte strømsparing, da fungerte alt.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå