Selle Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 OJ Doe: Du har tydelig ikke peiling på dieseltrimming. Motorstyringene til Volkswagen er det ingen problem å omprogrammere. Noen av de eldre må loddes, men de er fult kompatible til å styre det aller meste av custom oppsett. En dieselmotor ingen tenning eller fordeler. Lenke til kommentar
joka Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 kan vel og nevne at 2,4 motoren til caravelle / transporter ikke har noen elektronisk motorstyring Lenke til kommentar
Selle Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 kan vel og nevne at 2,4 motoren til caravelle / transporter ikke har noen elektronisk motorstyring Som jeg poengterte i det første av mine to innlegg Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Fint det er flere som støtter opp fakta. Som sagt, det finner ikke ECU eller noe datamaskiner i 2,4D transporter og alle delene for å turbo-konvertere med 2,5TDI turbo er bolt-on. Det mest tekniske i hele bilen er vel radioen :-P Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Skal du ha det godkjent er nok det enkleste å skaffe motor, drivlinje, bremser, for- og bakstilling fra en 2.5TDI og ta en total ombygging, med mindre du kan oppdrive dokumenter fra VW Norge/Tyskland på at drivlinje, bremser, forstilling og/eller bakstilling er identisk fra 2.4 til 2.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå