Tfosheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Diamond Multimedia er tilbake Den nesten legendariske produsenten av lyd- og skjermkort, Diamond, gjør comeback på banen etter tre års taushet. Snart kommer Viper og Stealth-kort basert på brikker fra både NVIDIA og ATI. Les artikkelen her Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 w00t w00t Husker hvordan mitt Diamond Monster 3DFX Voodoo 1 kort rulte gata. Folk satt bare å måpte på LAN når jeg trakk frem Heretic med "see though water", eller var det Hexen? Anyway's alltid gøy med aktører. Tror enda jeg har mitt gamle Stealth kort, som var det beste DOS skjermkortet Belltech hadde i 1994, 2mb DRAM, stående i en brannmur. De minnene de minnene. De tjener litt gratis idag med en merkenavn som er assosiert med det beste fra oldtiden. Men klarer de å gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Somle_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Woohoo! har fortsatt mitt Diamond Voodoo 2 kort liggende! Lenke til kommentar
dale Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ingenting var som det gode gamle Viper V770 Ultra eller hva det her, ****** det rokka. Og idag tjener det fortsatt etter ca 4 år hvis jeg ikke husker helt feil i en dø stabil server : ) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Viper V770 Ultra hadde jeg også, dæven det var et fett kort. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 *grin* jeg gleder meg Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Utdrag fra www.hardocp.com "From my best assessment the only thing that will be "Diamond" will be the logo and the naming" Los Angeles, California – October 27, 2003 – Best Data Products, Inc. today announced its has completed its acquisition of Diamond Multimedia from SONICblue Incorporated including the Diamond Multimedia®, Stealth®, Viper® and Supra® trade names and trademarks as well as business assets, product inventory, and other intellectual property. Diamond will be run as an independent division of Best Data focusing on selling select, high-quality graphics, communications and other media devices that enable people to experience the best of the digital lifestyle. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Monster Sound MX300 lydkort, basert på Vortex2-brikken fra Aureal. Dette kortet er nok fortsatt i bruk i mange PC-er den dag i dag. Stemmer det ! Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Monster Sound MX300 lydkort, basert på Vortex2-brikken fra Aureal. Dette kortet er nok fortsatt i bruk i mange PC-er den dag i dag. Stemmer det ! uff da... jeg sitter med et lydkort basert på Vortex (1) på jobben... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 I like it, Diamond er en av favorittene mine.... Lette lenge etter MX300 eller 400 eller hva det lydkortet nå het, men jeg var for sen, og det hadde visst gått ut av produksjon.. Skal ikke se bort i fra at mitt neste kort blir et bygd av Diamond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå