Gå til innhold

Linksys EA6700 Wireless Router - riktig pris?

Anbefalte innlegg

Hei, ser det er "søndagskupp" hos Komplett nå. Jeg har normalt en hastighet på 20 Mbps, men har forsøkt meg på Get's tilbud om 100 Mbps. Det er ikke noe jeg har behov for øyeblikket, men sannsynligvis en gang i fremtiden. Så innenfor en 5-årsperiode vil jeg sannsynligvis ligge på en hastighet under 100 Mbps (inntil unga blir streaming-klare). Min D-link Dir-615 begynner å bli sliten etter å ha gått i gulvet noen ganger, samt at den har en knekt antenne. Den gir god hastighet fortsatt, men er litt humørsyk. Ser at de har Linksys EA6700 på tilbud nå til 590 kroner. Det er jo ikke nyeste modell, men vil sannsynligvis holde til mitt bruk? Altså at 1-2 personer bruker nettet om gangen, hvorav noe streaming eller spill, men aller mest kontorbruk.

For meg er rekkevidde ganske viktig. Min D-link dir-615 som jeg har nå holder til mitt bruk når det gjelder dekning, selv om den har en knekt antenne.

Håper på raskt svar siden tilbudet går ut ved midnatt. Forøvrig vet jeg at Asus er anbefalt ruter, men om jeg ikke har behovet for så høye hastigheter eller samtidig bruk vil jeg ikke "kaste" bort pengene på noe som er mer enn mitt behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...