Gå til innhold

Haustgnomen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

:-))) Du er sannelig en kreativ sjel. Dett får meg til å smile, gammel og grinete gnom som noen yngre enn meg sier jeg er. Rett og slett morsomt:-) Fototekniske relaterte kommentarer lar jeg ligge, for her er det totalt uvesentlig.....

Lenke til kommentar

Håper ikke du brukte mye tid på å grave ei djup grøft for å få denne artige settingen.

her ble det jo en artig setting.

Men slikt har jo også blitt brukt som brutal avstraffelse bl.a. av japanerne under siste verdenskrig der offeret ble gravd ned så bare hodet var over og måtte stå slik under steikende brennheit sol.

Roar

Lenke til kommentar

Håper ikke du brukte mye tid på å grave ei djup grøft for å få denne artige settingen.

her ble det jo en artig setting.

Men slikt har jo også blitt brukt som brutal avstraffelse bl.a. av japanerne under siste verdenskrig der offeret ble gravd ned så bare hodet var over og måtte stå slik under steikende brennheit sol.

Roar

Var nok ikke så mange spadetak som skulle til her... denne gangen... Dette er muren fra en krigsruin på Flekkerøy - laget av russiske straffanger... Ikke direkte hyggelig rekvisitt - men effektfull ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...