GroKoDilla Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Haustgnomen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 :-))) Du er sannelig en kreativ sjel. Dett får meg til å smile, gammel og grinete gnom som noen yngre enn meg sier jeg er. Rett og slett morsomt:-) Fototekniske relaterte kommentarer lar jeg ligge, for her er det totalt uvesentlig..... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja dette var oppfriskende og morsomt bilde Gro! Me like! Godt jobba! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja dette var oppfriskende og morsomt bilde Gro! Me like! Godt jobba! Hilsen Tove Har en datter som ikke er redd for å posere for mor ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Håper ikke du brukte mye tid på å grave ei djup grøft for å få denne artige settingen. her ble det jo en artig setting. Men slikt har jo også blitt brukt som brutal avstraffelse bl.a. av japanerne under siste verdenskrig der offeret ble gravd ned så bare hodet var over og måtte stå slik under steikende brennheit sol. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Håper ikke du brukte mye tid på å grave ei djup grøft for å få denne artige settingen. her ble det jo en artig setting. Men slikt har jo også blitt brukt som brutal avstraffelse bl.a. av japanerne under siste verdenskrig der offeret ble gravd ned så bare hodet var over og måtte stå slik under steikende brennheit sol. Roar Var nok ikke så mange spadetak som skulle til her... denne gangen... Dette er muren fra en krigsruin på Flekkerøy - laget av russiske straffanger... Ikke direkte hyggelig rekvisitt - men effektfull ;-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Fantastisk kjekt bilde Gro. Et gladbilde med mye uttrykk. Bra utført! mvh Jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Fantastisk kjekt bilde Gro. Et gladbilde med mye uttrykk. Bra utført! mvh Jan Takk, Jan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg