AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg skal ta hevn på en medelev. Jeg vet at han ikke liker meg, han er generelt frekk (mot meg) og har snakket nedsettende om meg høylytt foran klassen. Forleden dag skrøt han av at han så langt hadde null fravær, noe jeg også har. Jeg spurte ham om vi skulle ha en konkurranse på minst fravær fram mot skoleslutt. Han flirte og sa at det ikke var noe vits fordi han vinner uansett. Derfor skal jeg altså forgifte vedkommende så han blir syk og må være hjemme fra skolen. Han må bli såpass syk at han rett og slett må holde seg hjemme. I utgangspunktet planla jeg å sette denne dagen til siste skoledag, men ser nå at det er en risiko og at det eventuelt kan ende med et mislykket forsøk. Så jeg spør dere: Hvordan forgifte ham? Ja, jeg er barnslig. Anonymous poster hash: aef63...d9b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Dette handler jo ikke om å være barnslig, dette er jo kriminelt. Har du problemer med en medelev, så ta det opp med skoleadministrasjonen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Er du mentalt forstyrret? Du kan ikke forgifte en medelev av den simple grunn av at du vil ha mindre fravær! Ta deg tur innom sandviken sykehus og spørr om de har noen råd, har hørt de er meget behjelpelig med slikt, Endret 19. oktober 2014 av Svigermors drøm 3 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Er det ikke ikke i slike tilfeller man bør rapportere det - og samle info, slik at politiet KAN finne en adresse og anmelde denne personen for dette? Det er litt trist at vi har folk som deg i samfunnet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Ok. Jeg ser nå at dette var feil og noe jeg skrev i affekt. Jeg kommer ikke til å gjennomføre noe sånt. Beklager dette. Anonymous poster hash: aef63...d9b 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Stenger tråden da det ikke er lov å forgifte folk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg