Gå til innhold

Beviser mot måneferdene?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han venter på at du skal komme med noe konkret, fremfor at du skal bare linke inn timesvis med video uten å legge ved et argument, noe du har en sterk (u)vane for å gjøre

Tror du jeg la videoen i denne tråden fordi den ville være av interesse for folk som f.eks samler på glansbilder, strikker eller binderser?

Lenke til kommentar

Tror du jeg la videoen i denne tråden fordi den ville være av interesse for folk som f.eks samler på glansbilder, strikker eller binderser?

Nei, men du greier ikke å komme med noe eksakt. At Buzz Aldrin har sagt feil til ei lita jente er ikke et bevis imot måne-ferdene. Det er liksom ... ingenting

Eksempel: Her om dagen så sa jeg feil til en kollega av meg, men det betyr ikke at jeg egentlig mente det jeg sa. Jeg sa bare .. feil. Det var moro, vi lo litt av meg, men det var ikke noe mer enn det

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, men du greier ikke å komme med noe eksakt. At Buzz Aldrin har sagt feil til ei lita jente er ikke et bevis imot måne-ferdene. Det er liksom ... ingenting

Eksempel: Her om dagen så sa jeg feil til en kollega av meg, men det betyr ikke at jeg egentlig mente det jeg sa. Jeg sa bare .. feil. Det var moro, vi lo litt av meg, men det var ikke noe mer enn det

Så hvorfor har vi ikke vært på månen siden -72?  Kan det være fordi vi aldri har vært der.   Fordi rakettene var flere hundre prosent(minst) dårligere enn det som trengs, eller at strålingen utenfor jordas atmosfære er flere hundre prosent(minst) sterkere enn et menneske kan tåle.  

Hvis du følger noen av linkene jeg har postet i denne tråden finner du/dere det som trengs for å skjønne at romferder eller månelandinger , ikke var eller er mulig. 

-merk, brukte(minst) som kraftig underdrivelse pga min manglende kompetanse innen temaet.

God bedring... 

Lenke til kommentar

Din manglende redelighet.

Jeg har bedt deg om å komme med eksempler på det før, men ingenting er alt du har gitt...

of topic:  Som forumveileder har du et mildt sagt merkelig forhold til service.   Har du aldri hørt begrepet; "kunden har alltid rett" ? ! 

Lenke til kommentar

Jeg har bedt deg om å komme med eksempler på det før, men ingenting er alt du har gitt...

of topic:  Som forumveileder har du et mildt sagt merkelig forhold til service.   Har du aldri hørt begrepet; "kunden har alltid rett" ? ! 

Gjelder dette prinsippet også når kunder driver og feilinformerer andre kunder? Nå er vel strengt tatt dette ikke levebrødet hans, så nok et nytt lavmål fra deg på søkte sammenligninger.

Det beste beviset er vel at erkefienden aldri reagerte på at amerikanerne satte dem ettertrykkelig på plass. Nå blir det vel ikke godtatt som bevis av eliteklubben her, men Mythbusters testet flere av de mest seiglivede konspirasjonsteoriene, og fant bevis på at ingen av disse stemte. Nå tipper jeg vilt, men antar at dette er tilbakevist i fleng av konspiratorer rundt om kring på youtube, så derfor heller ikke bevis i dine øyne.

I lys av den underdrevne prosentregningen din litt lengre opp i tråden;, hva med ei ny bemannet månelanding, ville den fungert som bevis i dine øyne, eller er dette såpass umulig å gjennomføre at det påkrever nye konspirasjonsteorier?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjelder dette prinsippet også når kunder driver og feilinformerer andre kunder? Nå er vel strengt tatt dette ikke levebrødet hans, så nok et nytt lavmål fra deg på søkte sammenligninger.

Det beste beviset er vel at erkefienden aldri reagerte på at amerikanerne satte dem ettertrykkelig på plass. Nå blir det vel ikke godtatt som bevis av eliteklubben her, men Mythbusters testet flere av de mest seiglivede konspirasjonsteoriene, og fant bevis på at ingen av disse stemte. Nå tipper jeg vilt, men antar at dette er tilbakevist i fleng av konspiratorer rundt om kring på youtube, så derfor heller ikke bevis i dine øyne.

I lys av den underdrevne prosentregningen din litt lengre opp i tråden;, hva med ei ny bemannet månelanding, ville den fungert som bevis i dine øyne, eller er dette såpass umulig å gjennomføre at det påkrever nye konspirasjonsteorier?

Det gjelder enhver kilde for offentlig kommunikasjon, som inkluderer diskusjon.

Ethvert evt. kommende bevis vil selvfølgelig bli akseptert. Uansett hendelse.

Hensikten med at jeg brukte(minst) er eksakt det ordet betyr. For å unngå feilinformasjon der jeg mangler komptanse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...