bshagen Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Han venter på at du skal komme med noe konkret, fremfor at du skal bare linke inn timesvis med video uten å legge ved et argument, noe du har en sterk (u)vane for å gjøre 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hva er problemet ditt?Din manglende redelighet. 6 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Han venter på at du skal komme med noe konkret, fremfor at du skal bare linke inn timesvis med video uten å legge ved et argument, noe du har en sterk (u)vane for å gjøre Tror du jeg la videoen i denne tråden fordi den ville være av interesse for folk som f.eks samler på glansbilder, strikker eller binderser? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) liv paa andre planeter er ingen konspirasjons teori Endret 22. oktober 2018 av pizzafordi Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Tror du jeg la videoen i denne tråden fordi den ville være av interesse for folk som f.eks samler på glansbilder, strikker eller binderser? Nei, men du greier ikke å komme med noe eksakt. At Buzz Aldrin har sagt feil til ei lita jente er ikke et bevis imot måne-ferdene. Det er liksom ... ingenting Eksempel: Her om dagen så sa jeg feil til en kollega av meg, men det betyr ikke at jeg egentlig mente det jeg sa. Jeg sa bare .. feil. Det var moro, vi lo litt av meg, men det var ikke noe mer enn det 3 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Nei, men du greier ikke å komme med noe eksakt. At Buzz Aldrin har sagt feil til ei lita jente er ikke et bevis imot måne-ferdene. Det er liksom ... ingenting Eksempel: Her om dagen så sa jeg feil til en kollega av meg, men det betyr ikke at jeg egentlig mente det jeg sa. Jeg sa bare .. feil. Det var moro, vi lo litt av meg, men det var ikke noe mer enn det Så hvorfor har vi ikke vært på månen siden -72? Kan det være fordi vi aldri har vært der. Fordi rakettene var flere hundre prosent(minst) dårligere enn det som trengs, eller at strålingen utenfor jordas atmosfære er flere hundre prosent(minst) sterkere enn et menneske kan tåle. Hvis du følger noen av linkene jeg har postet i denne tråden finner du/dere det som trengs for å skjønne at romferder eller månelandinger , ikke var eller er mulig. -merk, brukte(minst) som kraftig underdrivelse pga min manglende kompetanse innen temaet. God bedring... Lenke til kommentar
keelling Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Din manglende redelighet. Jeg har bedt deg om å komme med eksempler på det før, men ingenting er alt du har gitt... of topic: Som forumveileder har du et mildt sagt merkelig forhold til service. Har du aldri hørt begrepet; "kunden har alltid rett" ? ! Lenke til kommentar
madammim Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har bedt deg om å komme med eksempler på det før, men ingenting er alt du har gitt... of topic: Som forumveileder har du et mildt sagt merkelig forhold til service. Har du aldri hørt begrepet; "kunden har alltid rett" ? ! Gjelder dette prinsippet også når kunder driver og feilinformerer andre kunder? Nå er vel strengt tatt dette ikke levebrødet hans, så nok et nytt lavmål fra deg på søkte sammenligninger. Det beste beviset er vel at erkefienden aldri reagerte på at amerikanerne satte dem ettertrykkelig på plass. Nå blir det vel ikke godtatt som bevis av eliteklubben her, men Mythbusters testet flere av de mest seiglivede konspirasjonsteoriene, og fant bevis på at ingen av disse stemte. Nå tipper jeg vilt, men antar at dette er tilbakevist i fleng av konspiratorer rundt om kring på youtube, så derfor heller ikke bevis i dine øyne. I lys av den underdrevne prosentregningen din litt lengre opp i tråden;, hva med ei ny bemannet månelanding, ville den fungert som bevis i dine øyne, eller er dette såpass umulig å gjennomføre at det påkrever nye konspirasjonsteorier? 1 Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg kom over en artig video: Den beviser riktignok ikke at mennesker har vært på månen, men den viser temmelig overbevisende at en rekke av argumentene som baserer seg på fotografier fra månen ikke kan brukes for å bevise at månelandingen var en bløff. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Så hvorfor har vi ikke vært på månen siden -72? Hvorfor skal nasa bruke hele budsjettet på å dra til månen nok en gang? Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 I 1969 var spenningen mellom Sovjet og USA på det høyeste. Tror du ikke Sovjet fulgte nøye med, og ville ha brukt dette til det fulleste dersom de oppdaget at det var juks? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Så hvorfor har vi ikke vært på månen siden -72? Kan det være fordi vi aldri har vært der "Jeg har vært i USA 5 ganger. Men i det siste, så har jeg valgt å prioritere kortere ferier pga økonomi" - betyr dette at jeg aldri har vært i USA? 3 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Gjelder dette prinsippet også når kunder driver og feilinformerer andre kunder? Nå er vel strengt tatt dette ikke levebrødet hans, så nok et nytt lavmål fra deg på søkte sammenligninger. Det beste beviset er vel at erkefienden aldri reagerte på at amerikanerne satte dem ettertrykkelig på plass. Nå blir det vel ikke godtatt som bevis av eliteklubben her, men Mythbusters testet flere av de mest seiglivede konspirasjonsteoriene, og fant bevis på at ingen av disse stemte. Nå tipper jeg vilt, men antar at dette er tilbakevist i fleng av konspiratorer rundt om kring på youtube, så derfor heller ikke bevis i dine øyne. I lys av den underdrevne prosentregningen din litt lengre opp i tråden;, hva med ei ny bemannet månelanding, ville den fungert som bevis i dine øyne, eller er dette såpass umulig å gjennomføre at det påkrever nye konspirasjonsteorier? Det gjelder enhver kilde for offentlig kommunikasjon, som inkluderer diskusjon. Ethvert evt. kommende bevis vil selvfølgelig bli akseptert. Uansett hendelse. Hensikten med at jeg brukte(minst) er eksakt det ordet betyr. For å unngå feilinformasjon der jeg mangler komptanse.. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Hvorfor skal nasa bruke hele budsjettet på å dra til månen nok en gang? Hva er budsjettet(motiv)? Lenke til kommentar
keelling Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 I 1969 var spenningen mellom Sovjet og USA på det høyeste. Tror du ikke Sovjet fulgte nøye med, og ville ha brukt dette til det fulleste dersom de oppdaget at det var juks? Fordi de gjorde lignende ting selv. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 "Jeg har vært i USA 5 ganger. Men i det siste, så har jeg valgt å prioritere kortere ferier pga økonomi" - betyr dette at jeg aldri har vært i USA? Det betyr at du mangler talent i bruk av metaforer. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Det betyr at du mangler talent i bruk av metaforer. Du skjønner hvor jeg vil hen - du får komme med et argument tilbake, disse hersketeknikkene dine fungerer ikke 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Hva er budsjettet(motiv)?Det kan du google. Men det svarer ikke på hvorfor de skal blåse vekk hele budsjettet sitt på å dra tilbake til ett sted de allerede vet "alt" om. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Du skjønner hvor jeg vil hen - du får komme med et argument tilbake, disse hersketeknikkene dine fungerer ikke Ok. Vitenskapens fundament er repetisjon. At det kan gjentas. 1972 er like lenge å vente som jeg har levd. Skjønner du? Lenke til kommentar
keelling Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Det kan du google. Men det svarer ikke på hvorfor de skal blåse vekk hele budsjettet sitt på å dra tilbake til ett sted de allerede vet "alt" om. Dra tilbake til et sted de aldri har vært? Tenk litt før du svarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå