keelling Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Hva er vitsen med å diskutere dette ? Hvilke saker mener du er mere vits i å diskutere? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Hvilke saker mener du er mere vits i å diskutere?Hva vi kan gjøre med de menneskeskapte klimaendringene. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Hva vi kan gjøre med de menneskeskapte klimaendringene.Sove med kjøleskapdøren åpen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Sove med kjøleskapdøren åpen. Da blir jeg bare forkjølet Lenke til kommentar
keelling Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Hva vi kan gjøre med de menneskeskapte klimaendringene. Du glemte ulvedebatten. Hvis man er interessert ; Moonfaker.com Endret 19. august 2018 av keelling Lenke til kommentar
keelling Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Siden klippet jeg postet tidligere i tråden ble slettet; Også en annen link; Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Ikke bare sleng ut en video uten å si noe om hva det er der da. Du kan ikke forvente at vi skal se over en time med film for å skjønne hva du snakker om. 6 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Typisk faktahater-taktikk det der. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Ikke bare sleng ut en video uten å si noe om hva det er der da. Du kan ikke forvente at vi skal se over en time med film for å skjønne hva du snakker om. Det minste en kan forvente er at videoen sees før man later som man ikke skjønner den. Lenke til kommentar
keelling Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Typisk faktahater-taktikk det der. Ja. Sannhets-terroristen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Det minste en kan forvente er at videoen sees før man later som man ikke skjønner den.Gi meg en kort TL;DR om videoen så skal jeg vurdere å se den. Jeg gidder faktisk ikke å sette meg ned en time for å se på noe og lure på hva poenget ditt egentlig er. Selv du burde skjønne det. 2 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Gi meg en kort TL;DR om videoen så skal jeg vurdere å se den. Jeg gidder faktisk ikke å sette meg ned en time for å se på noe og lure på hva poenget ditt egentlig er. Selv du burde skjønne det. Poenget er ikke hva jeg skjønner, men at en som ikke vil skjønne , at det aldri har vært ett menneske på månen.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Slutt a.. På tide du våkner snart 2 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Slutt a.. På tide du våkner snart Hysj, jeg søvnskriver.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Poenget er ikke hva jeg skjønner, men at en som ikke vil skjønne , at det aldri har vært ett menneske på månen..Du er altså ikke interresert i å diskutere videoen du la ut. Bare legge ut ting uten å argumentere. Notert. 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hysj, jeg søvnskriver.. Jeg mener det. Du er et voksent menneske, og alt det du skriver om her inne *MÅ* være en form for konspirasjon. Dette tilhører "jeg har akkurat rømt i fra Dikemark"-kategorien. Skjerp deg 4 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Du er altså ikke interresert i å diskutere videoen du la ut. Bare legge ut ting uten å argumentere. Notert. Så la oss diskutere videoen. Hva synes du om handlinga, eller hva som ble sagt? Lenke til kommentar
keelling Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Jeg mener det. Du er et voksent menneske, og alt det du skriver om her inne *MÅ* være en form for konspirasjon. Dette tilhører "jeg har akkurat rømt i fra Dikemark"-kategorien. Skjerp deg Dikemark? Det er jo du som tror at det har vært mennesker på månen! Her er en link som tar opp flere av alogiene rundt månelandingene: http://ocii.com/~dpwozney/apollo5.htm Endret 20. oktober 2018 av keelling Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Så la oss diskutere videoen. Hva synes du om handlinga, eller hva som ble sagt?Jeg veit ikke enda. Du har ikke gitt meg noen grunn til å se den. Jeg venter fortsatt på at du skal fortelle hva den handler om. 4 Lenke til kommentar
keelling Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg veit ikke enda. Du har ikke gitt meg noen grunn til å se den. Jeg venter fortsatt på at du skal fortelle hva den handler om. Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå