Gå til innhold

Beviser mot måneferdene?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det forresten solstormen i august 1972 du refererer til. Det er den eneste solstormen i 1972 jeg fant omtalt etter litt kjapp søking. Da var det ikke astronauter på månen. De to Apollo-ferdene i 1972 var i april og desember. Men den store solstormen i august fikk oppmerksomhet fra et 'hva om'-tankesett.

En litt uheldig formulering, og du tolker det som om Buzz Aldrin mener at de ikke reiste til månen? Hvis du hører på resten av det han sa er det opplagt at det ikke var det han mente.

I stedet for at vi later som vi kan noe om stråling i verdensrommet...

Lenke til kommentar

Han slår, tross sin høye alder, ned folk som deg som sprer løgner om at vi ikke var på månen.

Når har jeg spredd løgner?(at jeg kan ta feil er en ting , men å spre løgner er ille)

Endret av keelling
Lenke til kommentar

Hver gang du påstår vi ikke har vært på månen. Det skjønte du. Ikke gjør deg enda dummere enn du allerede er. Seriøst.

Ingen mennesker har vært på månen. Har du ikke skjønt det enda? 

"Dom som sier at dom er dumme, dom er dumme dom."

Endret av keelling
Lenke til kommentar

Ingen mennesker har vært på månen. Har du ikke skjønt det enda?

Jeg har skjønt at du enten er et troll eller fullstendig ignorant. Selv setter jeg 10 kroner på det første.

Vi HAR vært på månen. Hvor mange tusen bevis trenger du for å innrømme dette? Du har forelagt nøyaktig null bebis for noe annet. Du har ikke tilbakevist noen av de tusenvis av beviser for at vi har vært der. Du fremstår som et dårlig troll som tror at du kommer noen vei ved bare å stille spørsmål i stedet for å forsvare ditt eget infantile ståsted.

Så svar meg; er du så dum at du tror på dette selv, eller prøver du bare å være vanskelig bare for å være vanskelig?

Det siste kan jeg respektere. Det er en debatteknikk jeg kan forsvare. Men hvis du ikke veit bedre foreslår jeg at du åpner en hvilken som helst fysikk-bok og begynner å lese. Men du trenger vel ikke bøker, du er gjerne utdannet i livets harde skole regner jeg med

10/10 troll

11/10 with rice

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har skjønt at du enten er et troll eller fullstendig ignorant. Selv setter jeg 10 kroner på det første.

Vi HAR vært på månen. Hvor mange tusen bevis trenger du for å innrømme dette? Du har forelagt nøyaktig null bebis for noe annet. Du har ikke tilbakevist noen av de tusenvis av beviser for at vi har vært der. Du fremstår som et dårlig troll som tror at du kommer noen vei ved bare å stille spørsmål i stedet for å forsvare ditt eget infantile ståsted.

Så svar meg; er du så dum at du tror på dette selv, eller prøver du bare å være vanskelig bare for å være vanskelig?

Det siste kan jeg respektere. Det er en debatteknikk jeg kan forsvare. Men hvis du ikke veit bedre foreslår jeg at du åpner en hvilken som helst fysikk-bok og begynner å lese. Men du trenger vel ikke bøker, du er gjerne utdannet i livets harde skole regner jeg med

10/10 troll

11/10 with rice

Vi har ikke vært på månen og jeg er ikke noe troll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...