Gå til innhold

Beviser mot måneferdene?


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt ingen stjerner å se... Rart ingen har sendt opp ett kamera enda?

Filmen er bevis på at mennesker har vært på månen. Du må bevise at den ikke er fra månen. Påstanden din om manglende stjerner er forklart og tilbakevist utallige ganger.

 

Dersom du ikke har bedre begrunnelser har vi herved bevist at mennesker har vært på månen.

Endret av nirolo
Lenke til kommentar

Filmen er bevis på at mennesker har vært på månen. Du må bevise at den ikke er fra månen. Påstanden din om manglende stjerner er forklart og tilbakevist utallige ganger.

 

Dersom du ikke har bedre begrunnelser har vi herved bevist at mennesker har vært på månen.

Det eneste som er bevist er at en av oss tar feil...

Lenke til kommentar

Det eneste som er bevist er at en av oss tar feil...

Jeg forstår at du ikke har bedre innvendinger mot filmen enn at man ikke ser stjerner. Som sagt så er dette blitt forklart og tilbakevist en rekke ganger. Da er vi vel egentlig i mål, mennesker har vært på månen.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at du ikke har bedre innvendinger mot filmen enn at man ikke ser stjerner. Som sagt så er dette blitt forklart og tilbakevist en rekke ganger. Da er vi vel egentlig i mål, mennesker har vært på månen.

Da later vi som det og tar en tur ut i verdensrommet i Elon Musks Tesla...

Og denne. Usikker på om det er raketten eller filmen som er i revers.

Endret av keelling
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stråling, gravitasjon , vakum , mikro-meteoritter og manglende teknologi. 

 

Mikrometeoritter er meteoritter som har landet på jordens overflate, og meteoritter er ikke et reelt problem for noe annet enn menneskeskapte satellitter. Men nå som du sitter på bakenden din og kritiserer romprogrammene i den tiden på en enhet som har mer prosessorkraft enn hele USA kombinert, så synes jeg det er ironisk at du benekter teknologisk fremgang, og at denne fremgangen faktisk kan skje utenfor din kompetanse.

 

Det er nesten provoserende å påstå at gravitasjon, vakuum og stråling er problemer som ikke kan løses. Det er håpløst ignorant, når vi har mengder med dokumentasjon på hvordan vi beskytter fartøyer og astronauter mot kosmisk stråling, temperatur og vakuum.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er du her i det hele tatt? Hvorfor gidde å engasjere seg i en samtale hvis man ikke vil høre. Gå til nærmeste gatehjørne og prek som alle de andre gærningene. Da kan vi ihvertfall se at du er gæren og gå forbi. Dette er bare plagsomt.

Sannheten er ofte plagsom.  Spesielt hvis du tror på noe så dumt som at det er en Tesla i verdensrommet, nå, LIVE...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mikrometeoritter er meteoritter som har landet på jordens overflate, og meteoritter er ikke et reelt problem for noe annet enn menneskeskapte satellitter. Men nå som du sitter på bakenden din og kritiserer romprogrammene i den tiden på en enhet som har mer prosessorkraft enn hele USA kombinert, så synes jeg det er ironisk at du benekter teknologisk fremgang, og at denne fremgangen faktisk kan skje utenfor din kompetanse.

 

Det er nesten provoserende å påstå at gravitasjon, vakuum og stråling er problemer som ikke kan løses. Det er håpløst ignorant, når vi har mengder med dokumentasjon på hvordan vi beskytter fartøyer og astronauter mot kosmisk stråling, temperatur og vakuum.

Jeg tenkte på alt som ikke har kommet seg forbi jordas atmosfære.

Jeg benekter ikke teknologisk fremgang, jeg ser den som fantastisk interessant.

Du burde lese litt om Werner Vonbraun f.eks.  

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på alt som ikke har kommet seg forbi jordas atmosfære.

Jeg benekter ikke teknologisk fremgang, jeg ser den som fantastisk interessant.

Du burde lese litt om Werner Vonbraun f.eks.  

 

Hva mer burde jeg lese om Von Braun? Jeg er ikke akkurat fersk i feltet.

 

Hva skjer etter jordas atmosfære? Tror du på satellitter?

Lenke til kommentar

Så du mener at før en rakett tenner motoren og letter er det helt rimelig at det blåser masse røyk fra havet og samles under den? For hvis filmen er i revers må det jo ha vært det som skjedde her.

Det er en grunn til at motoren(raketten) er på undersiden.  Den vil falle hvis den ikke har fart oppover. Det er som jeg ser det en fysisk umulighet.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at motoren(raketten) er på undersiden.  Den vil falle hvis den ikke har fart oppover. Det er som jeg ser det en fysisk umulighet.

Det er jo nettopp det at den faller du ser. Motoren bare bremser fallet akkurat nok til at den når 0 m/s når den treffer droneskipet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva han sier om hva som skal til for å komme seg til månen f. eks.

Her er en annen link som tar opp "måneferden".

 

Kan du være litt mer konkret med påstandene dine? Jeg kan ikke gjette meg frem til hvilke ord og påstander en person sa gjennom sitt 65 år lange liv.

 

Så den bare snudde 180 grader og rygget ned på plattformen?  Det må være magi... eller opphevelse av de fysiske lover.

 

Det kalles reguleringsteknikk og RCS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...