Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

CPU kjører konstant på 100%

Anbefalte innlegg

Hei, CPUen på laptopen min kjører konstant på 100%, det høres ut som vifta gjør det og, noe som er ganske slitsomt. I tillegg blir PCen litt treg noen ganger, ikke veldig.

Denne laptopen er en HP ProBook 4330s skolepc, så jeg har ikke adminrettigheter på den. OS er Windows 7.

Når jeg sjekka hvilke prosesser som kjørte så jeg at Chrome.exe*32 kjørte på over 50% og CMD brukte omtrent resten av prosessoren. Jeg prøvde å restarte dataen, men Chrome bruker fortsatt like mye av prossesoren, CMD derimot brukte ikke noe av prosessoren lenger.Når jeg prøvde å starte Chrome fikk jeg beskjed om at Chrome har sluttet å virke med denne beskjeden;

Navn på problemhendelse: APPCRASH

Programnavn: chrome.exe

Programversjon: 38.0.2125.104

Tidsstempel for program: 5437298b

Navn på feilmodul: StackHash_819e

Feilmodulversjon: 6.1.7601.18247

Tidsstempel for feilmodul: 521ea8e7

Unntakskode: c0000374

Unntaksforskyvning: 000ce753

OS-versjon: 6.1.7601.2.1.0.256.4

ID for nasjonal innstilling: 1044

Tilleggsinformasjon 1: 819e

Tilleggsinformasjon 2: 819e18240f751c2a060269ca52c5e258

Tilleggsinformasjon 3: b227

Tilleggsinformasjon 4: b227d6751cdd203f2684c4d3806f79bc

Jeg har aldri hatt noen lignende problemer før, denne PCen har alltid kjørt greit og har ikke hatt mange programmer å kjøre siden jeg ikke har mulighet til å installere noen programmer på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør en gjenopprett.

På hele PCen, det høres veldig drastisk ut, eller bare Chrome? Hvis jeg skal gjenoprette hele PCen må jeg levere den inn til IT-folka på skolen.

Google og Chrome kan bli utrolig infiltrert i maskinen og umulig å fjerne helt.

Da får jeg si som jeg bruker: " Det er en er en æressak å ta en ny installasjon og vite hva man gjør,

mot å rote rundt i timevis og ikke skjønne noe, med et dårlig resultat som følge".

Lenke til kommentar

Kjør en gjenopprett.

På hele PCen, det høres veldig drastisk ut, eller bare Chrome? Hvis jeg skal gjenoprette hele PCen må jeg levere den inn til IT-folka på skolen.

Da får jeg si som jeg bruker: " Det er en er en æressak å ta en ny installasjon og vite hva man gjør,

mot å rote rundt i timevis og ikke skjønne noe, med et dårlig resultat som følge".

Ok, jeg får vel ta turen innom IT-folka på skolen da. Er uansett ikke mye jeg får rota rundt uten admin rettigheter, lurte bare på om det var en enkel løsning på dette problemet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjør en gjenopprett.

Hei, liten update.

Ser ut til at problemet med at Chrome krasjer og får CPU til å kjøre på 100% bare skjer når jeg har Outlook oppe i Chrome. Når jeg bruker Outlook i Explorer fungerer det fint, hadde aldri trodd at dette skulle være noe problem. :hmm:

Endret av Mr.P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...