Kittystyle Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hei, Jeg har en høyrentskonto som er fra jeg er 0-18 år og jeg lurer da på hva som skjer med den kontoen når jeg da fyller 19 til neste år?Blir den automatisk oppdatert til en ny eller blir pengene overført til brukskontoen min eller noe sånt?Takk for alle svar. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hvorfor ringer/chatter du ikke med banken din? Du har ikke nevnt hvilken bank du bruker heller. Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Hvorfor ringer/chatter du ikke med banken din? Du har ikke nevnt hvilken bank du bruker heller. Klarer alltid å glemme det på dagtid, og kommer på når det er stengt. Så tenkte jeg kunne spørre her. Og selvfølgelig, beklager: Har Flekkefjord Sparebank. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Stikk innom nærmeste filial av den banken du tilhører, og dem kan gjøre om på bankkontoen din... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Som sagt er det banken som kan svare eksakt på dette, men kontoen blir sikkert konvertert til en vanlig høyrentekonto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå