z0uLess Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Om en ukes tid starter gruppespillet, og norge skal spille mot spania! Try outs er i ferd med å avsluttes, men hvis du er god har du alltids en mulighet. #sof2.nor på quakenet for alle norske sof2 spillere/entusiaster.. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Slenger til Raven Shield Nation cup'en her. http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=383033 irc: qnet #nor.rvs Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg slenger også til Vietcong Nationscupen: http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1152 Vi hadde vår første trening i dag, og det gikk jo greit Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 er med i nation cup sof2 Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 jeg er keen på å få tryout .. bare spør BoRsE .. han veit jeg eier.. btw.. jeg spiller både ctf og inf.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 :grine: Etter at eg installerte WinXP med sp1 så har eg hatt problemer med sof2. Eg får bare streker som grafikk og det går ikke ann å spille sånt. Bare skjekk her. Det er nå sikkert over 2mnd siden sist. Vel det føles som 2mnd siden. Begynner alvorlig å bli desperat. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Halloen SnowDOG_ Ta deg en tur hit å legg fram problemet ditt, så er det alltids noen som ved råd *grin* Sof2 forum Det er klart du må få soffen opp å gå igjen :!: Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 :grine: Etter at eg installerte WinXP med sp1 så har eg hatt problemer med sof2. Eg får bare streker som grafikk og det går ikke ann å spille sånt. Bare skjekk her. Det er nå sikkert over 2mnd siden sist. Vel det føles som 2mnd siden. Begynner alvorlig å bli desperat. sikkert bare textures.pk3 som er defekt, eller ikke til stede. installer spillet på nytt. Dersiom du får en feilmelding når du installerer så har du muligens en defekt cd. Da må du prøve å få tak på noen cd som ikke er ripa opp, eller bare laste ned spillet fra noe sted. Kan hende det holder å laste textures fila fra noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå