nutini Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Bjørgen i tet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 I mine øyne et flott fotografi, perspektiv, linjer, farger, plassering og fokuset på Bjørgen....superb! mvh Ulv Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Artig bilde Arvid Her vha det ikke noen som falt Hilsen Leif Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Helt enig med Sandbergs betraktninger om bildet, nutini ! Kult ! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hiver meg på de andre:-) Artig og kreativt. Vant hun forresten? Lenke til kommentar
nutini Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 I mine øyne et flott fotografi, perspektiv, linjer, farger, plassering og fokuset på Bjørgen....superb! mvh Ulv Hei og takk for fin tilbakemelding Ulv. Prøvde ut en funksjon i kameraet som kalles "miniatyreffekt" Arvid. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Artig bilde Arvid Her vha det ikke noen som falt Hilsen Leif Hei og takk for tilbakemelding Leif. Bjørgen falt ihvertfall ikke Lenke til kommentar
nutini Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Helt enig med Sandbergs betraktninger om bildet, nutini ! Kult ! Tusen takk Mr. Nikon. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Hiver meg på de andre:-) Artig og kreativt. Vant hun forresten? Tusen takk Pentaxen Ja,hun vant med klar margin ! Arvid. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Et kutt til venstre kunne kanskje gitt litt inntrykk av at det fortsatt var noen meter til mål. Uskarpt i front ville jeg også unngått så ved å kutte vekk det også ville formatet likevel blitt riktig. Ellers intet å pirke på. Roar Lenke til kommentar
nutini Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Et kutt til venstre kunne kanskje gitt litt inntrykk av at det fortsatt var noen meter til mål. Uskarpt i front ville jeg også unngått så ved å kutte vekk det også ville formatet likevel blitt riktig. Ellers intet å pirke på. Roar Hei Roar. Gjorde et forsøk med kutt på venstresiden men da mistet jeg den ene trestammen. Den ville jeg gjerne ha med. Som sagt tidligere i tråden så prøvde jeg ut en funksjon i kameraet som heter "miniatyreffekt",noe som skaper uskarphet rundt hovedmotivet. En billig løsning på tilt/shiftobjektiv-etterligning. Ellers så kan jeg si at det var flere kilometer til mål på dette stadiet av rulleskiløpet,men jeg kan love deg at de hadde god fart Uansett tusen takk for konstruktiv og god tilbakemelding. Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg