Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Fjærplytt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Et meget fint bilde med gode farger og et flott lys, Leif ! Liker også at du har fått med bølgeskvulp ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Et meget fint bilde med gode farger og et flott lys, Leif ! Liker også at du har fått med bølgeskvulp ! Hei Birger. Takk for hyggelig kommentar Birger " Nikon Man " Vhær heldig med flott lys i helga etter noen dager med regn. Med hilsen Leif One more " Nikon Man " Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Et meget fint bilde med gode farger og et flott lys, Leif ! Liker også at du har fått med bølgeskvulp ! Hei Birger. Takk for hyggelig kommentar Birger " Nikon Man " Vhær heldig med flott lys i helga etter noen dager med regn. Med hilsen Leif One more " Nikon Man " Ooops to Birger Lenke til kommentar
nutini Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Vi hadde vel falt der tror du ikke Leif? Fint av fjæreplytten i naturlige omgivelser. Flott lys også. Arvid. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Vi hadde vel falt der tror du ikke Leif? Fint av fjæreplytten i naturlige omgivelser. Flott lys også. Arvid. Hei Arvid. Takk for hyggelig kommentar og ja enig, vi hadde falt Hilsen Leif Nikon Man Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Litt ustø på beina , ellers var dette et flott bilde. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Litt ustø på beina , ellers var dette et flott bilde. Mvh Melvin Hei Melvin. Takk for hyggelig kommentar Ustø? Fjærplytten er veldig stødig på beina men er sikker på at vi hadde falt Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hadde det vært meg og mine ustødige bein så hadde det nok blitt et heller kjølig bad. Fint fanga i solstrålene denne skarpe med fine farger og gode detaljer i fjærdrakta. Vannspruten til venstre bør vel også nevnes selv om den ikke har fått like god fokus som den fjærkledte. Fuglen noe midtstilt, men "fontenen" til venstre demmer nok litt opp for det. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Hadde det vært meg og mine ustødige bein så hadde det nok blitt et heller kjølig bad. Fint fanga i solstrålene denne skarpe med fine farger og gode detaljer i fjærdrakta. Vannspruten til venstre bør vel også nevnes selv om den ikke har fått like god fokus som den fjærkledte. Fuglen noe midtstilt, men "fontenen" til venstre demmer nok litt opp for det. Roar Takk takk Roar for hyggelig kommentar ;-) Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg