Xarus Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Heisann! Har tabelltrekn på fast stillingen min som ikke er spessielt stor 32% og jobber vikar eller extra en del ellers.. Disse extratimene trekker jeg 36% av og har fått igjen rundt 12 tusen dem 3 siste årene.. Nå har dwt seg slik at sjefen min ikke lar meg få like mye vikartimer som før.. Skal ikke gå inn på hvorfor, det er en annen historie.. Vil ikke ha baksmell, hvor mye kan jeg gå ned til for å være safe? Trenger mer i mnd nå og ikke like viktig å spare opp ved å betale for mye skatt:) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Heisann! Har tabelltrekn på fast stillingen min som ikke er spessielt stor 32% og jobber vikar eller extra en del ellers.. Disse extratimene trekker jeg 36% av og har fått igjen rundt 12 tusen dem 3 siste årene.. Nå har dwt seg slik at sjefen min ikke lar meg få like mye vikartimer som før.. Skal ikke gå inn på hvorfor, det er en annen historie.. Vil ikke ha baksmell, hvor mye kan jeg gå ned til for å være safe? Trenger mer i mnd nå og ikke like viktig å spare opp ved å betale for mye skatt:) Umulig for oss å svare på uten å vite mer. Gå inn på skatteetaten sine sider og søk om nytt skattekort. Oppgi opplysningene de ønsker så korrekt som mulig og du vill ha svaret ditt. 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Som @Salvesen sier, gå inn på skatteetaten sine sider, legg inn nye opplysninger og få deg nytt skattekort. Hvis du legger inn all infoen riktig, så vil du få igjen noe sånt som 500kr igjen på skatten. Jeg gjorde det når jeg gikk fra å ha formue til digert huslån, fikk prosentkort og det fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå