Blafrefisken Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg har en Macbook pro, sen 2011 modell. Jeg har brukt den til litt spilling, video redigering og surfing. Bruker nesten bare Photoshop og After effects. Det var noen uker siden den begynte å slå seg av mens jeg driver med noen programmer. Når den slår seg på igjen står det, "Your computer shutted down because of a problem". Specs. er: Intel core i7 quad core 2.66 ghz. Geforce GT 330m. 8 GB ram 1033 mhz. 119 GB ssd. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Nå har ikke jeg så god peiling på mac, men du kan jo begynne med å gå gjennom denne:http://support.apple.com/kb/HT200553 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Muligens varme? Slår den seg av når den er idle? Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Nei, kun når jeg driver med litt tyngre oppgaver. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Vil rett og slett tro at det er varme som gjør det. Støv og annet mikkmakk som forhindrer varmen å komme ut. Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Den er helt stille, men samtidig så er den kald. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Leser at det kan være problemer med kjølepastaen. Ville nok ha levert inn maskinen for å få den sjekket, du har vel kanskje garanti på den fortsatt? Lenke til kommentar
Blafrefisken Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Garantien har gått ut for en stund siden Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Da kan du eventuelt være varsom og skru den opp selv og se om det er mangel på kjølepasta eller om det er støv som har samlet seg. Å sende den inn for å få jobben gjort vil jeg tippe ligger rundt 1-2 lapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå