Delvis Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Har aldri vært i de diskusjonene tror jeg, men ved søk kom det opp to tråder fra flere år tilbake som begge var stengt.Vet ikke om det er lov å diskutere temaet pr. i dag.Hvis det er lov, hadde jeg noen spørsmål ifm et program jeg har sett. Og lurte på hvor dette kan postes, eller om det bør/kan opprettes en egen tråd noe sted? Er litt usikker på kategori her. Endret 19. oktober 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Nå vet jeg ikke hvilke tråder du har funnet, og det blir vanskelig å kunne si noe om hvorfor de ble stengt. Det skal ligge en moderatornotis med begrunnelse som sistepost. Uansett. Det er selvsagt lov å diskutere temaet. Teknologi og vitenskap vil være det riktige forumet går jeg ut i fra. Endret 19. oktober 2014 av Quote Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Takk. De to trådene som kom opp var denne og denne 10 år gamle, mulig der nyere? Fant ikke iallefall og der var visst tull i en som medførte stenging ja.Sistenevnte var i historie, så derfor jeg stusset litt. Det har med egentlig tekniske beviser (eller påstander om det) så da er det sikkert riktig med Teknologi og Videnskap jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå