Skjeggape Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hvor lang tid skal det gå før kroppen ikke lenger avviser væske og mat? Første runda begynte i natt rundt kl 04 en gang og har pågått med ca. 1-2 timers mellomrom. Ganske sulten, men ikke lett å bli mett akkurat når magesekken avviser alt. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Spis små mengder om gangen, og helst noe tørt. Frukt og bær går også an, men spis det du har lyst på, du:) Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Tror det har gått over nå, har fått i meg vann innimellom de 4 siste timene og ikke merka noe. Vil det fungere å spise tomatsuppe med baguetter, mon tro? Lenke til kommentar
snoopysnoop Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Bare kjør på, går det opp så går det opp. I min erfaring er det bare den første omgangen som er slit, etter det blir det bare irriterende. Umulig å vite om magen liker tomatsuppe idag, men bedre å prøve. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg kunne ikke spise noe annet enn salt lakris-godteri fra Haribo av en eller annen grunn. Alt annet gjorde meg dritkvalm. Tror lakris har en spesiell effekt også. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Gikk fint med suppa, men klarte bare 3/4 av en skål. Nå kjennes det ut som nyrene heller ikke jobber på høygir etter å ha drukket masser av vann, så føler meg bedre nå :-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Det viktigste er å drikke vann hvertfall..kroppen klarer seg fint å være sulten en dag eller to. Men uten vann går du helt i kjellern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå