Cato Alvestad Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Kvanndalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Super natur, men kanskje noe trangt oppe. Fint lys og gode farger, men ikke så sikker på om jeg ville brukt helle minuttet i lukkertid her da det omdanner levende vann til bomull uten å få den ekstra virkningen i himmelen som du kunne fått ved å ta med litt mer oppe. Men jeg har jo fått med meg at laange lukkertider brukes i hytt og pine for tiden og da hjelper det nok ikke at jeg og flere med meg er kritiske til slikt på f.eks. levende vann som her. Roar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Et motiv helt etter mitt hjerte! Jeg finner ikke noe å sette fingeren på, - (evt. må det være at jeg opplever høyre bildeside som en tanke mørk.) Flott metning, og herlige blå valører bak i bildet! Vh. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Et flott landskapsbilde. Godt komponert og eksponert. Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg