Neymar10 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Jeg vet at jeg ikke ser bra ut, og har dårlig selvtillit pga det. Familien min sier jeg ser vanlig ut osv...men hvis jeg hadde sett helt vanlig ut, så hadde jeg vell ikke hatt store problemer med å få venner, blitt mobbet og ikke fått ettersleng når jeg passerer folk på gata. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal fikse med utseende mitt. Jeg vet at det ikke ser bra ut, men vet ikke hva jeg skal gjøre for å få ett bedre utseende, da ingen vil si til meg hva jeg burde gjøre. Jeg kan sende bildet til noen, men det innebærer at den personen ikke hetser meg pga hvordan jeg ser ut, og sier nøyaktig hva han/hun mener jeg burde gjøre. Endret 18. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) det er ihvertfall ikke lett å svare på det når man ikke vet hvordan du ser ut. men når det er sagt, så er det lite man kan endre på utseende, sånn er det bare og man burde være fornøyd med seg selv, når det også er sagt, så finnes det ting man kan endre på, som hårsveis eller klær som får en til å se bedre ut uten på. men hvorfor bry seg om hva andre mener? Endret 18. oktober 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 det er ihvertfall ikke lett å svare på det når man ikke vet hvordan du ser ut. men når det er sagt, så er det lite man kan endre på utseende, sånn er det bare og man burde være fornøyd med seg selv, når det også er sagt, så finnes det ting man kan endre på, som hårsveis eller klær som får en til å se bedre ut uten på. men hvorfor bry seg om hva andre mener? Hvis man blir mobbet pga utseende, skal man tillatte seg å akseptere det, eller prøve å få gjort noe med det? Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Du kan kanskje ikke få gjort noe med hvordan ansiktet ditt er, men kroppen din kan du forandre. Tren, spis sunt og sikt mot å få en grei kropp - det gjør noe positivt med selvtilliten. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Du kan kanskje ikke få gjort noe med hvordan ansiktet ditt er, men kroppen din kan du forandre. Tren, spis sunt og sikt mot å få en grei kropp - det gjør noe positivt med selvtilliten. Er ikke uten grunn at plastikk kirurgi eksisterer Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Få skjegg. Gjør underverk. Endret 18. oktober 2014 av Dapper Chap 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Du er nok ikke så uvanlig som du tror. Send gjerne bilde til meg om du vil, og det hadde aldri falt meg inn å hetse noen pga utseende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 det er ihvertfall ikke lett å svare på det når man ikke vet hvordan du ser ut. men når det er sagt, så er det lite man kan endre på utseende, sånn er det bare og man burde være fornøyd med seg selv, når det også er sagt, så finnes det ting man kan endre på, som hårsveis eller klær som får en til å se bedre ut uten på. men hvorfor bry seg om hva andre mener? Hvis man blir mobbet pga utseende, skal man tillatte seg å akseptere det, eller prøve å få gjort noe med det? hvis det var meg ville jeg bare ignoret dem, de er undermennesker som jeg ikke bryr meg om. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Du kan godt sende bilde til meg, så skal jeg se om jeg kan komme med noen konkrete tips. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hvis folk syns du ser vanlig ut så kan det være at de syns det er vanskelig å gi råd fordi de ikke tenker i den retningen og er redde for å si noe galt. Jeg kan godt ta en titt hvis du vil, men da vil jeg gjerne ha bilde av ansikt og helfigur, gjerne ett der du er kledd slik du går til vanlig. Og å hetse deg kunne ikke ramle meg inn, da jeg er blitt mobbet for utseende selv. Jeg har dog en tendens til å komme med temmelig ufiltrerte meninger, så du er herved advart Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Har kjørt makeover på et par av vennene fra VGS som ikke kommer seg så mye ut. Send bilde på PM så kan jeg komme med tips til forbedring. Jeg tror at alle mennesker har et vakkert utgangspunkt, men det kommer jo helt an på hva man gjør det til, og man bør fremheve de pene sidene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå