Leif Olsson Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Kråke i Kveldssol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Formatet er jo slett ikke kvadratisk selv om det ved første blikk kan virke sånn - kanskje p.g.a. kråkas midtstilling i flata. Smaken er fortsatt som baken og øynene som ser vil alltid være forskjellige, men jeg ville hatt litt mer til høyre for å gi inntrykk av at den kveldsolfargede kråka som er fint fanget i flukt var mer på vei inn i bildet. Har du ikke mer så er det jo lett å legge til litt å klone inn fra det ekstisterende i etterkant. Men skriv nå dette gjerne på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Formatet er jo slett ikke kvadratisk selv om det ved første blikk kan virke sånn - kanskje p.g.a. kråkas midtstilling i flata. Smaken er fortsatt som baken og øynene som ser vil alltid være forskjellige, men jeg ville hatt litt mer til høyre for å gi inntrykk av at den kveldsolfargede kråka som er fint fanget i flukt var mer på vei inn i bildet. Har du ikke mer så er det jo lett å legge til litt å klone inn fra det ekstisterende i etterkant. Men skriv nå dette gjerne på min smakskonto. Roar Hei Roar og takk for konstruktiv kritikk som altid Ja greit, skrives på ditt smakskono God søndag !!!! Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Formatet er jo slett ikke kvadratisk selv om det ved første blikk kan virke sånn - kanskje p.g.a. kråkas midtstilling i flata. Smaken er fortsatt som baken og øynene som ser vil alltid være forskjellige, men jeg ville hatt litt mer til høyre for å gi inntrykk av at den kveldsolfargede kråka som er fint fanget i flukt var mer på vei inn i bildet. Har du ikke mer så er det jo lett å legge til litt å klone inn fra det ekstisterende i etterkant. Men skriv nå dette gjerne på min smakskonto. Roar Hei Roar og takk for konstruktiv kritikk som altid Ja greit, skrives på ditt smakskono God søndag !!!! Leif Sorry, smakskonto Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hei, Leif. Jeg har prøvd mange ganger, men kråker i flukt er ingen lett oppgave, da detaljene lett blir borte i den svarte og grå fjærdrakten, men med godt lys, - som her, er det mulig å få et brukbart resultat. Du har gjort en "god jobb", og dette bildet er meget bra, Leif ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Hei, Leif. Jeg har prøvd mange ganger, men kråker i flukt er ingen lett oppgave, da detaljene lett blir borte i den svarte og grå fjærdrakten, men med godt lys, - som her, er det mulig å få et brukbart resultat. Du har gjort en "god jobb", og dette bildet er meget bra, Leif ! Vennlig hilsen Albert. Hei, Albert. Takk for kommentar Ja er vansklig med kråker i flukt og bare at prøve seg so kommer kanske ?blinkskuddet Vennlig hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg