Gå til innhold

Kråke i Kveldssol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Formatet er jo slett ikke kvadratisk selv om det ved første blikk kan virke sånn - kanskje p.g.a. kråkas midtstilling i flata.

Smaken er fortsatt som baken og øynene som ser vil alltid være forskjellige, men jeg ville hatt litt mer til høyre for å gi inntrykk av at den kveldsolfargede kråka som er fint fanget i flukt var mer på vei inn i bildet. Har du ikke mer så er det jo lett å legge til litt å klone inn fra det ekstisterende i etterkant.

Men skriv nå dette gjerne på min smakskonto.

Roar

Lenke til kommentar

Formatet er jo slett ikke kvadratisk selv om det ved første blikk kan virke sånn - kanskje p.g.a. kråkas midtstilling i flata.

Smaken er fortsatt som baken og øynene som ser vil alltid være forskjellige, men jeg ville hatt litt mer til høyre for å gi inntrykk av at den kveldsolfargede kråka som er fint fanget i flukt var mer på vei inn i bildet. Har du ikke mer så er det jo lett å legge til litt å klone inn fra det ekstisterende i etterkant.

Roar

Hei Roar og takk for konstruktiv kritikk som altid :) Ja greit, skrives på ditt smakskono :):)

God søndag !!!!

Leif

Lenke til kommentar

Roar

Hei Roar og takk for konstruktiv kritikk som altid :) Ja greit, skrives på ditt smakskono :):)

God søndag !!!!

Leif

Sorry, smakskonto :)

Lenke til kommentar

Hei, Leif.

Jeg har prøvd mange ganger, men kråker i flukt er ingen lett oppgave, da detaljene lett blir borte i den svarte og grå fjærdrakten, men med godt lys, - som her, er det mulig å få et brukbart resultat.

Du har gjort en "god jobb", og dette bildet er meget bra, Leif ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Hei, Albert.

Takk for kommentar :) Ja er vansklig med kråker i flukt og bare at prøve seg so kommer kanske ?blinkskuddet :)

Vennlig hilsen

Leif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...