hdlarsen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hei, Harald. En usedvanlig flott solnedgang, - et fantastisk fargespill, og komposisjonen er også meget bra, etter min oppfatning. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Hei, Harald. En usedvanlig flott solnedgang, - et fantastisk fargespill, og komposisjonen er også meget bra, etter min oppfatning. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert og tusen takk posetivt tilbakemelding. Har nettopp kjøpt meg en pakke med Lee filter og i dag var første prøvefoto med de og er selv fornøyd. Artig å leke med. Mvh Harald Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 11mm vidvinkel kaper god dybdevirkning i himmelen. men betrakters blikk havner lett litt for høyt her så jeg foreslår en V2 der du kutter så vidt inne i de øverste små mørke skydottene for da kommer det virkelige dybdesuget i et smalt panoramaformat. Scroll opp, dekk til og ta en titt så ser du det nok. Herlig lys og farger lager kjempestemning i dette bildet. Roar Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 11mm vidvinkel kaper god dybdevirkning i himmelen. men betrakters blikk havner lett litt for høyt her så jeg foreslår en V2 der du kutter så vidt inne i de øverste små mørke skydottene for da kommer det virkelige dybdesuget i et smalt panoramaformat. Scroll opp, dekk til og ta en titt så ser du det nok. Herlig lys og farger lager kjempestemning i dette bildet. Roar Hei Roar Flere versoner er lagt ut nå. mvh Harald Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Vakkert! Likte V1 best, kanskje croppet vekk den förste skyen oppe i venstre hjörne (er jeg litt glad i blå himmel?) Flotte farger! // Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg