BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg greide å søle et halvt glass vann på headsetet mitt (et helt vanlig et, som dekker ørene) Det ble fuktig, men jeg greide ikke å se nøyaktig hvor jeg sølte, siden det var mørkt. Jeg tørket av alt med en fille, headsettet var koblet til datamaskinen. Nå når jeg bruker det, merker jeg ingen forskjell. Men er det mulig jeg gjorde noen skade? Jeg er helt avhengig av musikk, er lutende fattig og har ikke råd til noe nytt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ikke noe fare, funker det så funker det. Hvis det ikke funker så skal du få mitt AKG 518 DJ-sett for free, niggah! Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg lurer bare på den teoretiske muligheten for at det ble skadet, og hvordan det ville arte seg. Jeg tåler ikke ujevnt lydnivå på hvert øre, f.eks. Er som sagt lutfattig. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 OT: Hvilket headsett har du? av nysgjerrighet. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 https://www.komplett.no/cm-storm-ceres-300-gaming-headset/810039 Dette. Er temmelig ok, såvidt jeg kan bedømme. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Nevermind. Er bare kontrollfreak, sjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå