Meep Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Min far skal handle seg ny telefon. Han hadde en Samsung s4 active, og jeg har per dags dato en normal z1. Han ønsker en som er litt mindre en s4 active'n ig jeg kom på da compact modellen.så prisforskjellen mellom modellene og la merke til at forskjellene ikke var de største. Noen tanker om hva som passer seg best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Z2 Compact finnes ikke. Z1 og Z3 kan du sammenligne her: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5753&idPhone2=6538 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Som zanta skriver, så finnes det ingen Z2 Compact. Det er flust av sammenligninger mellom Z1C og Z3C. Også videoer. Sånn kjapt så er det første jeg tenker at hvis pris ikke spiller noen rolle, så ville jeg kjøpt den nyeste. Z1C har 4,3 tommers skjerm med plastfilm som fort blir ripete. Z3C har 4,6 tommers skjerm uten plastfilm (Gorilla glass), uten at telefonen er fysisk større. Til "vanlig bruk" er begge kraftig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå