Gjest Slettet+7891234 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Jeg har HKTS 11 (5.1 system) i dag som jeg er veldig fornøyd med. Nå kommer en ny reciever i posten snart (Sony 1050) og lurte på om jeg da skulle utvide til 7.1 ? Er det mulig å kjøpe ekstra satellitter som passer inn i eksisterende ? (jeg fikke ikke noen plasser de selger "orginal" deler. Bortsett fra samme motstand på høyttalerne er det noe annet jeg må tenke på hvis jeg skal skaffe meg 2 ekstra satellitter ? Noen forslag hadde jeg vært mest takknemlig for Takk Tom H Endret 18. oktober 2014 av Slettet+7891234 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Tviler på man får kjøpt løse H/K sattelitter. Men du kan kjøpe sattelitter av annet merke. f.eks Cambridge MINIX MIN 11. Disse er veldig små og vil "smelte inn". (Eventuelt Cambridge MINIX MIN 21 som er litt større) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Disse kan være et god ide. Det trenger ikke å være allverdens størrelse på de- å dette var en god i de. Takk. Etter st søk på finn.no kan jeg kanskje kjøpe disse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52483793&searchclickthrough=true&searchQuery=HKTS sende to satelitter og be personen kaste resten. Litt råflott - men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå