FrihetensRegn Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 Det er ingen delikat måte å forklare dette på, men men. Jeg hadde en svært fuktig tur på byen i går, og da jeg kom hjem, så hadde jeg visstnok kastet opp ganske mye i kjøkkenvasken (litervis) og bare spylt dette ned (det som ville gå ned av seg selv). Dette er kanskje ikke så smart, men så husker jeg heller ikke mye av det som skjedde i går, selv ikke hvordan jeg kom meg hjem (fortsatt et mysterium). Så kan jeg ta det med ro og bare bruke vasken til vanlig, eller sitter dette fast og jeg må leke rørlegger? Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 ja såklart det går gjennom. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg har hørt historier fra folk som påstår det motsatte... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2014 I værste fall må du kanskje rense vannlåsen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Går det tett vil du jo merke det. Hvis du har en stor rørleggersugekopp kan den brukes til å lage vei i vellinga (eller sti i spyet, om du vil). 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Kan være at du må gjøre rein vannlåsen, plumbo og klorin tror jeg gjør susen dersom du slår det i vasken uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå