Gå til innhold

A walkabout

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fulgt med på flukt bildene dine en stund, og jeg må si at jeg er imponert. :) Dette er ikke noe unntak, men det ser ganske nifst ut for grønnfinken. Klarer den å slå ut med vingene før den braser inn i fuglemateren ;) Et morsomt og godt situasjons bilde.

Mvh

Melvin

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på flukt bildene dine en stund, og jeg må si at jeg er imponert. :) Dette er ikke noe unntak, men det ser ganske nifst ut for grønnfinken. Klarer den å slå ut med vingene før den braser inn i fuglemateren ;) Et morsomt og godt situasjons bilde.

Mvh

Melvin

Takk for det, Melvin ! Jeg kan jo opplyse at den klarte fint å unngå kollisjon med fuglemateren :)

Lenke til kommentar

Hei, Birger.

Dette er virkelig et av de beste "freeze" fugler-i-flukt-bilder jeg har sett, - grønnfinkhunnen (?) er nærmest perfekt skarp ! :)

Med et slikt blinkskudd blir en smule støy av underordnet betydning :)

Vennlig hilsen

Albert.

Takk for det, Albert !

Artig at du likte bildet :) !

Lenke til kommentar

Her synes jeg ikke du har grunn til å klage så mye på tapet. Bilder funker jo perfekt selv om jeg nok ville vært foruten den hvite stolpen til venstre. Den forstyrrer mer enn den gir noe til bildet. Elementet som er festet på den kan like gjerne være "festet" på bildekant.

Roar

Takk for den utførlige tilbakemeldingen, Roar !

Jeg forsøkte å fjerne "stolpen", men det ødela formatet og dompapen passer dårlig helt ute i bildekanten. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...