Gå til innhold

Blitser til Nikon D3200

Anbefalte innlegg

Hei folkens !

Håper dere tilgir et mulig stupid spm, men jeg har skjønt etterhvert at min D3200 ikke har "sånn der" slavemodus for styring av flere blitser(slik min gamle Canon hadde).

Trenger noen blitser med fjernstyring til "hjemmestudio" og da spør jeg heller dere her inne enn å bruke enda flere timer på ebay/finn/foto.no osv, for der er det utrolig mye å velge i, men jeg vet ikke hva jeg skal velge....

2-3 blitser med trådløs kommunikasjon er vel det jeg ønsker uten at det skal koste en million :)

Veldig takknemlig for tips her :) :)

Endret av hashimoto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal kjøre med Nikon-produkter, så trenger du enten SB910, SB900, SB800, SB700 eller SB500 i blitsskoen som master, som slave kan også SB600 eller SB200 benyttes (og flere andre skulle jeg tro).

SB800 kan kun benyttes for blitsstyring (er ikke en blits i seg selv), SB910, SB900, SB700 og SB500 kan selvfølgelig også benyttes som slaver.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har en Youngnuo YN-622N-TX i-ttl Wireless Flash Controller og to
Yongnuo YN-622N-TTL Wireless Flash Trigger, bruker disse samme med to nikon sb-700. funger helt topp både på ttl og manuell. har brukt de på d3100,d7100 og nå d750. Youngnou kjøpte jeg billig på ebay, og sb700 brukt på finn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...