Gå til innhold

Er dette en god oppgradering fra 560TI SLI ?


firberblad

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Viser til skjermkortet i linken.

vil det være en god oppgradering fra det jeg har i dag ?

 

Har i dag 2 GTX 560TI som jeg har satt opp i SLI. Merker jo at det er ikke en "state of the art" løsning lengre.

 

http://cdon.no/elektronikk/asus/asus-radeon-r9-280-top-direct-cu-ii-3gb-ddr5-2xdvi-hdmi-displayport-pcie-p26792402?utm_source=newsletter&utm_medium=theme_newsletter&utm_campaign=1442_Electronics_Gaming_radeon1789

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det vil nok være merkbart. Har du noe budsjett? Hvordan er resten av pcen?

 

Drøye 300p mer i 3D mark11 enn 560ti sli.

Budsjett og budsjett fru blom. Var vel mer eller mindre snakk om et impulskjøp. Tenkte at prisen ikke var så aller verst. Men dersom vi snakker om liten endring så kan jeg jo heller vente en måned eller to å kjøpe et 970 i julegave til meg selv.

 

Har ikke fulgt så mye med på skjermkort fronten de siste år og tenkte kanskje at et 280 til den prisen var en god deal.

Lenke til kommentar

 

Ja, det vil nok være merkbart. Har du noe budsjett? Hvordan er resten av pcen?

 

Drøye 300p mer i 3D mark11 enn 560ti sli.

Budsjett og budsjett fru blom. Var vel mer eller mindre snakk om et impulskjøp. Tenkte at prisen ikke var så aller verst. Men dersom vi snakker om liten endring så kan jeg jo heller vente en måned eller to å kjøpe et 970 i julegave til meg selv.

 

Har ikke fulgt så mye med på skjermkort fronten de siste år og tenkte kanskje at et 280 til den prisen var en god deal.

 

R9 280 = HD 7950

Lenke til kommentar

 

 

Ja, det vil nok være merkbart. Har du noe budsjett? Hvordan er resten av pcen?

 

Drøye 300p mer i 3D mark11 enn 560ti sli.

Budsjett og budsjett fru blom. Var vel mer eller mindre snakk om et impulskjøp. Tenkte at prisen ikke var så aller verst. Men dersom vi snakker om liten endring så kan jeg jo heller vente en måned eller to å kjøpe et 970 i julegave til meg selv.

 

Har ikke fulgt så mye med på skjermkort fronten de siste år og tenkte kanskje at et 280 til den prisen var en god deal.

 

R9 280 = HD 7950

 

Bruktmarked kan være en ide da. Jeg skal kanskje selge min 7950. Er det verdt 800?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...