marikatt123 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hei! Jeg lurte på hva klareringsnivå i Norton Internet Security er og hva det betyr? For jeg leste på norton sin nettside hva det var, men forsto det engentlig ikke. Så jeg lurer bare? For når jeg lastet NIS ned så sto det på 88% (bruke Nrnr i går og da sto det det), men nå har den gått ned til 86%. Søker igjennom pc'en min flere ganger daglig (virushypokonder) og det står aldri at det er noe. Så ja , noen som kan gi en litt enklere forklaring på det? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det sier bare noe om hvor mange filer som ekskluderes fra søk, fordi Norton stoler på dem, så Norton skal slippe å søke gjennom alle hver gang. Tallet vil variere basert på bruken av maskinen, så du trenger ikke tenke så mye på det. Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Det sier bare noe om hvor mange filer som ekskluderes fra søk, fordi Norton stoler på dem, så Norton skal slippe å søke gjennom alle hver gang. Tallet vil variere basert på bruken av maskinen, så du trenger ikke tenke så mye på det. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå